beantwoord

Sim activeren,geen sms en telefoon, wachtwoord vergeten

Hoi ik wil mijn nieuwe sim activeren, maar ben mijn wachtwoord vergeten.kan jullie niet bellen of sms ontvangen.help
icon

Beste antwoord door Stephen 19 december 2017, 20:02

Hallo Sander, welkom op het forum! Ik zie dat de nieuwe simkaart in de ochtend is gearriveerd. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dit graag van je.

Bekijk reactie

5 reacties

Mischien kan je iets met de info hier https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-activeren-7.htm
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Sander, welkom op het forum! Ik zie dat de nieuwe simkaart in de ochtend is gearriveerd. Mocht ik nog iets voor je kunnen betekenen dan hoor ik dit graag van je.
Bovenstaande is toch geen oplossing?
Het is volgens mij onmogelijk om gewoon een persoon te spreken.
Reputatie 4
Badge +7
Gilbertgg schreef:

Bovenstaande is toch geen oplossing?

Gilbertgg schreef:

Het is volgens mij onmogelijk om gewoon een persoon te spreken.

Hi Gilbertgg, bovenstaande is zover ik zie een prima oplossing als wij zien dat het tijdens het beantwoorden van de topic de kaart al geactiveerd is. Ik heb overigens ook in de andere topic gereageerd waarin jij aangeeft dat het onmogelijk is om iemand te spreken. Op het tijdstip waarop jij hebt geprobeerd kon het inderdaad niet, op zaterdagavond en zondag is de telefonische klantenservice niet bereikbaar.

Overigens kun je ook live met een medewerker chatten nu, zie onze contactpagina.

Reageer