Service onder de maat

• 12 september 2012
  • 2 reacties
  • 1527 keer bekeken

Badge
Ik weet niet precies waar ik het moet plaatsen maar als het niet goed staat, hoop ik dat het dan juist wordt verplaatst.

Ik ben zeer ontevreden over de service van Telfort. Ik ben al jaren trouwe klant, eerst prepaid en sinds maart een abonnementje. Sindsdien heel veel negatief commentaar. Ik wilde graag mijn belbundel wijzigen en mijn smsbundel omlaag doen. Ik heb dus netjes een verzoek ingediend, met wat ik wilde. Mijn belbundel werd direct omhoog gegooid, maar op mijn andere verzoek is nooit ook maar één antwoord gekomen. Als het niet kan, prima, maar laat het me dan in ieder geval weten in plaats van me te laten bungelen, ik wil graag weten waar ik aan toe ben!

Vervolgens was ik een tijd uit de running, kon niet bellen, niet sms-en, dus uiteindelijk Telfort maar weer een bericht gestuurd. Pas ruim een week later krijg ik bericht: met de informatie die letterlijk op de website staat als je zoekt op een dergelijk probleem. Zonder daarbij te vermelden welke oplossingen er zijn voor het niet kunnen bellen. Word je doorverwezen naar een antwoordformuliertje, voor 500 tekens! Ik heb veel meer klachten dus maar die kon ik niet kwijt. Ik druk op verzenden, krijg ik een foutmelding, probeer ik het later nog weer eens, is mijn formulier verlopen en kan ik dus geen berichtje meer sturen 'omdat je binnen 7 dagen moet reageren'. Best maar ik heb dat mailtje vanmorgen van jullie gekregen Telfort! Ten einde raad ben ik dan maar hierheen gekomen want weer door dezelfde procedure van 7 dagen wachten of langer, weer niet kunnen reageren enzovoorts, daar heb ik even geen zin meer in. Ik wil graag weten waarom de klantenservice de laatste tijd zo belabberd is en of daar wat aan gedaan kan worden.

Inmiddels doet mijn bel- en sms-functie het dehemelzijdank wel weer, want anders was ik gewoon wekenlang niet bereikbaar geweest omdat Telfort weigert haar klanten op tijd te woord te staan of normaal te helpen. Onmogelijk voor iemand die 24 uur per dag bereikbaar moet zijn. Hoe kan dit?!

2 reacties

Ik heb dezelfde ervaring met Telfort. Ik had een abonnement met alleen bellen en sms welke ik voor even had uitgebreid met internet 250 MB. Ik merkte dat het internet bijzonder traag was. Dus geen internet bij Telfort meer voor mij dacht ik. Mijn abonnement liep af en ik wilde verlengen. Toen is mij een internetabonnement aangesmeerd met 500 MB met de vermelding dat ik dan op het snelle internet zou worden aangesloten. Dit is dus niet het geval. Telfort heeft mij later gemeld dat bellen voor internetten gaat dus mij is onder valse voorwendselen een nieuw abonnement aangesmeerd. Ik wil nu opzeggen en heb dit via het contactformulier laten weten. Dit is nu al weer een week geleden en tot op heden heb ik geen reactie gehad. Ook zou ik overigens de eerste twee maanden die 500 MB gratis krijgen maar dat is in de faktuur niet terug te zien, ik betaal het volle pond. Werkelijk schandalig hoe Telfort met klanten omgaat!
Badge +2
@Lilia en Emlaan,

Graag gaan wij telefonisch dit gesprek met u aan. Hiervoor zijn uw naw-gegevens en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken.

Daphne

Reageer