Schandalige Service!

• 10 juli 2012
  • 1 reactie
  • 1731 keer bekeken

Ook hier nog maar een keer mijn verhaal doen.

Ik heb in mei vorig jaar een abonnement afgesloten, en heb daarbij een Iphone gekocht.
Nu is het toetsel inmiddels al 4 keer gerepareerd, en momenteel is het toetsel weer kapot!!

Ik heb via de Telfort Winkel in Nijmegen op woensdag 4 juli een klacht ingediend, en de winkelmedewerker daar vertelde me 'dat ik binnen 3 dagen zeker een reactie zou hebben'. Het is nu inmiddels 10 juli en ik heb nog steeds niks gehoord.
Dus, ik zit al weer bijna een week zonder Iphone en kan dus geen gebruik maken van de diensten waarvoor ik wel betaal!

Inmiddels heb ik in een jaar tijd al bijna 6 weken mijn Iphone niet kunnen gebruiken, en ik ben het spuugzat. Via Consuwijzer heb ik een klachtenbrief gestuurd, en ik doe er alles aan om mijn contract te laten ontbinden. Het is werkelijk schandalig dat als je €50 per maand betaald, je op deze manier wordt behandeld!

Voor mij nooit meer Telfort!

1 reactie

Ook ik ben schandalig behandeld door Telfort. Ze maken er administratief een zooitje van. Heb er geen enkele schuld aan maar toch blokkeren ze mijn telefoonnummer terwijl ik juist geld van hen moet krijgen.
Zie https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248/schandalige-behandeling-door-telfort-radar-ingeschakeld-28618/#post301066

Reageer