beantwoord

samsung a3 2017

• 1 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 204 keer bekeken

Gisteren de a3 2017 ontvangen,geen wifi mogelijk thuis!!Klantenservice zegt is een bekend probleem met de a3,dus opsturen voor reperatie heeft geen nut?! Ik heb 14 dagen bedenktijd,ik zie het eigenlijk niet zitten om een nieuw toestel op te sturen voor reperatie en/of contact opnemen met samsung,want het schijnt dat dit probleem niet te verhelpen is!!!
Mag ik het abbo annuleren?Ondanks dat de doos open is/was?Ik kan niet beoordelen of een telefoon wel of niet naar behoren werkt zonder het op te starten en te bekijken!
Graag hoor ik het van jullie
Mvg
icon

Beste antwoord door Koffiemok 4 augustus 2017, 11:15

@safa
Telefonisch en online heb je 14 dagen wettelijke bedenktijd. Deze gaat In vanaf het moment dat je het toestel hebt ontvangen. In deze 14 dagen mag je terug komen op de aankoop.

Als het goed is zit er een retourformulier bij het pakket. Vink aan dat je af ziet van de aankoop.
Zodra de bestelling geannuleerd is kan je een nieuwe bestelling plaatsen met een andere telefoon.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
@safa
Telefonisch en online heb je 14 dagen wettelijke bedenktijd. Deze gaat In vanaf het moment dat je het toestel hebt ontvangen. In deze 14 dagen mag je terug komen op de aankoop.

Als het goed is zit er een retourformulier bij het pakket. Vink aan dat je af ziet van de aankoop.
Zodra de bestelling geannuleerd is kan je een nieuwe bestelling plaatsen met een andere telefoon.

Reageer