beantwoord

Samenstellen abonnement

• 2 november 2016
  • 8 reacties
  • 1100 keer bekeken

Hallo,
Ik kan op de site www.mobiel.nl kiezen voor het bedrag als bijbetaling voor een toestel (iPhone SE 16GB Rose) maar dat is op de site van Telfort (mijn eigen provider) niet mogelijk. Hoe is dat mogelijk dat je bij een andere website anders dan je eigen provider meer keuze mogelijkheid hebt dat je eigen provider? :?
Groeten,
Ahmad
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 3 november 2016, 11:48

Hoi 0626220406,

Ik snap de verwarring hier in totaal. Het is zo dat derde partijen zoals bijvoorbeeld Mobiel.nl voor meerdere providers abonnementen regelen. Zij kopen om deze reden met grotere getalen in.
Zodoende kunnen zij de toestellen en abonnementen ook weer goedkoper aanbieden aan de klant.

Als je via een derde partij bij Telfort verlengt, profiteer je nog wel van alle voordelen die wij aan de klant aanbieden! 🙂
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hoi 0626220406,

Ik snap de verwarring hier in totaal. Het is zo dat derde partijen zoals bijvoorbeeld Mobiel.nl voor meerdere providers abonnementen regelen. Zij kopen om deze reden met grotere getalen in.
Zodoende kunnen zij de toestellen en abonnementen ook weer goedkoper aanbieden aan de klant.

Als je via een derde partij bij Telfort verlengt, profiteer je nog wel van alle voordelen die wij aan de klant aanbieden! 🙂
Hallo,
Ik kan op de site www.mobiel.nl kiezen voor het bedrag als bijbetaling voor een toestel (iPhone SE 16GB Rose) maar dat is op de site van Telfort (mijn eigen provider) niet mogelijk. Hoe is dat mogelijk dat je bij een andere website anders dan je eigen provider meer keuze mogelijkheid hebt dat je eigen provider? :?
Groeten,
Ahmad
Hoi,
Bedankt voor uw reactie. Dat is wel mooi dat we nog via derde partijen van meer voordelen kunnen profiteren.
Maar een vraag hierover: Als we via een derde partij abonnement gaan verlengen wordt dat meteen door eigen provider erkend?
Krijgen we geen dubbele rekening?
Met vriendelijke groet,
Ahmad Asgarinia
Reputatie 1
Badge +1
Hoi 0626220406,

Nee dat is zeker niet het geval 🙂. Wij hebben contracten met deze partijen, waardoor dit goed geregeld is onderling. Er zullen geen dubbele rekeningen komen, wanneer je oude contract afloopt gaan automatisch de nieuwe bundels voor je in. Je hebt ook niet te maken met nummerbehoud of iets dergelijks. Je zal een nieuwe simkaart toegestuurd krijgen, dit is omdat wij 4G voortaan gratis aanbieden en de oudere simkaarten het 4G netwerk niet ondersteunen.

Mochten er nog onduidelijkheden of vragen zijn hoor ik het graag van je! 🙂
Ik snap het, nog een vraag; het huidige abonnement loopt tot april 2017 maar op mijn Telfort staat wij kunnen vanaf nu het abonnement verlengen. Dus als we gaan via Mobile.nl abonnement met een nieuwe toestel verlengen dan word het huidig abonnement gewoon omgezet naar het pakket dat we samengesteld op de site van mobile.nl en krijgen we geen dubbele rekening? Klopt dat? Hoor graag van u. :?
Reputatie 8
Badge +17
Even over verlengen dat is sinds 1 november mogelijk 4 maanden voor afloop van je huidige contract, voor 1 november was dit 6 maanden.
Als je inlogt op mijn telfort mobiel kun je de exacte verlengdatum zien
Hi jimny, uw antwoord was voor mij niet duidelijk.
Het mobiel abonnement van mijn vrouw loopt tot april 2017. Op haar web pagina van mijn Telfort staat dat ze vanaf nu kan haar abonnement verlengen. Mijn vraag aan u is: Kan ik dan via de site mobile.nl haar mobiel abonnement gewoon verlengen samen met het bestellen van een nieuw toestel? Of moet ik wachten tot april 2017 en daarna het abonnement verlengen? Hoor graag van u.:8:?
Reputatie 1
Badge +1
Hey 0626220406,

Het is een grijs gebied, wat @jimny zegt klopt, sinds 1 November is de verlengtermjn van 6maanden voor einddatum contract naar 4maanden voor einddatum contract gezet. Het is mogelijk dat je bij mobile.nl nog wel kan verlengen, wanneer je aangeeft dat je toch graag wil verlengen is er wel iets te regelen 🙂.
Je kunt de verlenging alvast aanvragen, je krijgt dan wel meteen het toestel toegestuurd (als het op voorraad is) en je nieuwe bundels zullen ingaan per einddatum van je huidige contract om zo dubbele lasten te voorkomen.

Veel success! 🙂 Zijn er nog onduidelijkheden hoor ik het graag van je.

Reageer