beantwoord

S2 valt uit en loopt vast bij weer aanzetten

• 8 juni 2013
  • 2 reacties
  • 4391 keer bekeken

Hoi,

Sinds gisteren heb ik last van een probleem met mijn samsung galaxy S2 (I9100)..
Zo ineens valt de telefoon uit, en krijg ik hem niet meer aan.
Als ik hem weer aan zet, blijft de telefoon hangen op het samsung scherm (nog voor het invoeren van de pin) dat scherm blijf zich maar herhalen... Zogauw ik de batterij er uit haal is de telefoon weer uit (uiteraard), maar zodra ik de batterij er weer in doe start de telefoon zich uit zichzelf weer op en blijft ie weer hangen bij het samsung scherm..

Na wat gegoogled te hebben heb ik mn telefoon teruggezet naar fabrieksinstellingen via de setup optie(volumeknop omhoog + home + uitknop). Daarna gaat de telefoon wel weer aan maar met als gevolg dat ik alles kwijt ben.
Achteraf blijkt dus dat de telefoon leeggelopen is terwijl hij gedurende de dag geen melding daarvan heeft gegeven en ik ook zeker weet dat hij niet leeg was.

Vanavond reeds hetzelfde probleem als gisteren. Het enige wat nog werkt is helemaal terugzetten naar factory reset..

Iemand hetzelfde ervaren of weet hoe ik hier vanaf kom?

Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 9 juni 2013, 10:12

Zoeken op Google gaf aan dat dit een vaker voorkomend probleem is.
Mogelijk oplossingen:
update of SD kaartje
http://www.samsunggalaxy-s2.com/forum/de-samsung-galaxy-s2-group2/probleemoplossen-forum12/telefoon-valt-meerdere-keren-op-de-dag-uit-thread1558
Bekijk reactie

2 reacties

Zoeken op Google gaf aan dat dit een vaker voorkomend probleem is.
Mogelijk oplossingen:
update of SD kaartje
http://www.samsunggalaxy-s2.com/forum/de-samsung-galaxy-s2-group2/probleemoplossen-forum12/telefoon-valt-meerdere-keren-op-de-dag-uit-thread1558
Badge +1
Als de accu leeg is kan de telefoon niet goed opstarten met de oplader.
Die ervaring hebben wij hier ook.
Als je hem dan een uurtje of zo oplaad kan je hem pas weer aanzetten.

Indien je geen melding krijgt dat de telefoon (bijna) leeg is moet je eens bij de instellingen kijken.
Misschien staan die niet goed maar dat verandert niets aan bovenstaande.

Zowiezo gaat de accu maar met moeite 'n dag mee (soms haalt ie dat niet eens).
Met de laatste update is dat iets verbetert.

Reageer