Risico analyse

  • 3 oktober 2012
  • 40 reacties
  • 9673 keer bekeken


Toon het eerste bericht

40 reacties

Badge +2
kei voor schut! vind dit een schande

dank je wel voor je reactie maar ik ga echt geen dingen navragen terwijl ikzelf weet hoe het zit

eh.. je vind het een schande, maar je weet wel waar het aan ligt? Dan is het toch geen verrassing, lijkt me?

inderdaad weet ik hoe het zit en daar bedoel ik mee hoe mijn situatie is en dat ik nergens schulden of wat dan ook heb.  Dus is het voor mij wel een verassing. Maar ja als je die zin nog niet snapt...
Maar goed ik heb een andere provider gevonden. Merk dat er veel mensen dezelfde klacht hebben als ik


Sinds oktober zijn er een handjevol mensen die hier hebben aangegeven dat ze het niet logisch vinden/niet snappen. Je krijgt netjes een reactie, waarin wordt aangegeven dat er verschillende factoren van invloed zijn. Kortom; je weet dus (klaarblijkelijk) niet waarom je bent afgewezen. Prima als je dit niet weten wilt, maar je 'weet' niet wat de reden is en daarnaast zijn er ook niet 'veel' mensen die dezelfde klacht hebben.

Wel wens ik je net zoals Pruygje veel plezier met je nieuwe provider.
en daar bedoel ik mee hoe mijn situatie is en dat ik nergens schulden of wat dan ook heb

tja, blijkbaar heeft Telfort toch iets gevonden waarop een afwezing heeft plaatsgevonden.

iiig veel plezier bij je nieuwe provider.

dat gaat zeker lukken
Badge +1
en daar bedoel ik mee hoe mijn situatie is en dat ik nergens schulden of wat dan ook heb

tja, blijkbaar heeft Telfort toch iets gevonden waarop een afwezing heeft plaatsgevonden.

iiig veel plezier bij je nieuwe provider.
kei voor schut! vind dit een schande

dank je wel voor je reactie maar ik ga echt geen dingen navragen terwijl ikzelf weet hoe het zit

eh.. je vind het een schande, maar je weet wel waar het aan ligt? Dan is het toch geen verrassing, lijkt me?

inderdaad weet ik hoe het zit en daar bedoel ik mee hoe mijn situatie is en dat ik nergens schulden of wat dan ook heb.  Dus is het voor mij wel een verassing. Maar ja als je die zin nog niet snapt...
Maar goed ik heb een andere provider gevonden. Merk dat er veel mensen dezelfde klacht hebben als ik
Badge +1
kei voor schut! vind dit een schande

dank je wel voor je reactie maar ik ga echt geen dingen navragen terwijl ikzelf weet hoe het zit

eh.. je vind het een schande, maar je weet wel waar het aan ligt? Dan is het toch geen verrassing, lijkt me?
dank je wel voor je reactie maar ik ga echt geen dingen navragen terwijl ikzelf weet hoe het zit
Reputatie 3
Badge +1
Welkom op het forum marga31!

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat je er van opkijkt dat je niet door de risico-analyse bent gekomen.
Ik wil je erop wijzen dat bij een risico-analyse meerdere factoren een rol spelen waaronder o.a. postcodegebied. Omdat de informatie privacy gevoelig is kan ik je hierbij niet verder helpen. De reden voor afwijzing kun je opvragen door een brief te sturen naar onderstaand adres:

Klantenacceptatie Telfort
Postbus 13000
9700 EA Groningen

Graag een begeleidend schrijven toevoegen met naw-gegevens en ordernummer.

Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

Denise
ivm een risico analyse kan ik geen abonnement afsluiten. In de winkel ging het om een credit check. ik betaal alles netjes op tijd en heb nergens schulden. kei voor schut! vind dit een schande en dan moet ik een brief sturen waarom ik geen abonnement af kan sluiten terijl het om mijn eigen gegevens gaat..
Nou mensen! bij mij broer is dit ook al overgekomen

dan bestelt hij een simkaart via telfort.nl (op mijn aanraden nogwel notabene!!!!)
en dan krijgt hij paar dagen later een brief van dat hij een groot risico is?
hij heeft geen schulden en genoeg geld op zijn bank?

hoe komt telfort daarbij trouwens opeens? hebben ze klanten teveel ofzo dat ze daarmee komen?
en er staat niet eens bij waarom hij een groot risico is. dus je moest een brief sturen naar telfort.
Nou mensen. jullie begrijpen dat me broer daar ge-irriteert over was en absoluut geen brief heeft gestuurt naar telfort.
dus heeft hij maar een sim only abbonement afgesloten bij vodafone.

nou telfort. het is wel jammer om dit te zien. maar als jullie niet aan dat zogenaamde 'klantenteveel' briefje deden was dit niet gebeurt maar was hij gewoon klant bij jullie.

helaas pindakaas. de directeur zal wel teleurgesteld zijn en moet hij helaas genoeg nemen met een 'iets' minder salaris. maarja. eigen schuld dikke bult. dan had je maar niet met dat zogenaamde risico briefjes moeten meedoen.

dus kortom: ik ben hier wel een beetje teleurgesteld over maarja..
Ik vul deze lijst maar even aan, want ook Ik ben geweigerd als klant bij Telfort, ook ik schijn een te groot risico te zijn om mee in zee te gaan. Ook geen schulden, genoeg geld, niet geregistreerd bij bkr, geen wanbetaler, niks van dit alles. Dus waarom dan wel!!

Ik heb 2 abonnementen aangevraagd 1 voor mobiel a €7.50 en 1 voor internet + interactieve tv a €36,-. Een van die 2 of misschien wel beide zijn geweigerd. Want om welk abonnement het gaat staat niet in de brief, wel een alternatief voor een duurder mobiel abonnement!! Terwijl ik net nog geweigerd was. Ik snap er niks meer van.

Telfort zou blij moeten zijn, dat ze een nieuwe klant kunnen verwelkomen met meerder abonnementen. In dit geval voel ik mij vernederd.

Ik ben hier zeker nog niet klaar mee.
en het lijste groeit steeds verder.

zie mijn topic onder de naam:

abonnement geweigerd binnen 2 minuten

frits
Telfort lijkt zich niet erg druk te maken over het mislopen van klanten. Inmiddels zouden ze toch moeten weten dat er regelmatig klanten ten onrechte worden afgewezen omdat er ergens een registratie niet klopt. Maar niet alleen reageert niemand van de klantenservice op deelnemers aan dit topic, ook heb ik nog geen antwoord gekregen op mijn schriftelijke aanvraag. De indruk ontstaat inmiddels bij mij dat Telfort op de sim-only producten, daar gaat het immers steeds over, onvoldoende winst maakt en ze daarom liever niet verkoopt ondanks alle reclamespots. Ik zou graag een reactie van Telfort ontvangen.
Hier hetzelfde.
Onbegrijpelijk. Ik heb geen schulden, geen krediet lopen behalve hypotheek. Hypotheek rente altijd op tijd betaald. Geen betalingachterstand bij creditcard. Toch abonnement  voor sim only iPhone geweigerd. Het rare is dat het iTV abonnement van Telfort vorige week wel gewoon gegeven is. 
Nou ik ga niet bedelen.
Ook mijn aanvraag is afgewezen om dezelfde reden. Geen schulden, geen achterstand in betalingen. Het bevalt me niet dat ik nu een brief moet gaan sturen om achter de reden van weigering te komen. (opsturen van kopie paspoort vind ik een onbehoorlijke vraag)  Ik heb nog nooit ergens hoeven bedelen om een nieuwe klant te worden. Klantenservice online is niet te bereiken. Ik denk dat ik maar moet gaan zoeken naar een andere provider.
ja hier nog een ik snap het niet heb geeen lening geen schulden en toch ben ik een risico voor hun maar niet voor de andere providers is toch niet normaal zet je de stap om dan te veranderen krijg je dat....en nu

Reageer