beantwoord

Retourenvelop toezenden

• 29 september 2015
  • 7 reacties
  • 400 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

ik wachtte al een tijdje op de retourenvelop om mijn telefoon retour te zenden. Echter deze heb ik tot op heden nog niet ontvangen (mogelijk is die naar mijn oude adres verstuurd?) Ik kreeg echter een email dat ik mijn telefoon direct moet opsturen omdat ik anders het toestel verplicht moet kopen en een boete moet betalen. Nu heb ik overal gezocht waar ik een nieuwe retourenvelop kan aanvragen. Blijkbaar kan dit op je persoonlijke telfortaccount (waar ik niet meer op kan inloggen omdat mijn abonnement is afgelopen), of via de telfort servicelijn (ik zit echter in het buitenland en kan dus niet bellen), terug mailen op de ontvangen mail gaat (krijg ik steeds retour; noreply@telfort.nl). Kan iemand mij helpen aan een manier om een nieuwe retourenvelop aan te vragen?

In afwachting van uw reactie,

Met vriendelijke groet,
icon

Beste antwoord door Michael 2 oktober 2015, 11:36

Hi Sietske! Ik heb een retourenvelop naar het adres gestuurd die je in het privévenstertje meldde, deze komt binnen enkele dagen bij jou aan. Laat je me weten of je hiermee uit de voeten kunt? 🙂
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Valerie! Da's niet cool. Ik zal voor je nakijken wat er precies aan de hand is als je mij jouw naw-gegevens en 06-nummer stuurt in een privévenster. Na ontvangst kom ik hier op terug. 🙂
Hallo,

Ik heb ook nog steeds geen retour envelop ontvangen, via de website kan ik hem niet aanvragen wegens een foutmelding.
Kan er alsnog een retour envelop worden verzonden naar m'n adres?? (ik heb past mijn adres gewijzigd in mijn telfort!!) en daar moet de envelop naartoe. weet iemand op welk termijn je deze envelop binnen krijgt ? aangezien je binnen 14 dagen het toestel ingeleverd moet hebben anders krijg je een boete..
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Sietske! Bij mijn weten is deze wel degelijk verstuurd op 2 oktober. Ik heb hem voor de zekerheid nogmaals verstuurd naar het adres die je in het privébericht mededeelde (het nieuwe adres dus). Je mag ervan uitgaan dat deze alsnog spoedig in de bus zal vallen dus. Mijn excuus voor de vertraging.
Reputatie 1
Hallo Michael,

Ik kijk al dagen vol verwachting in mijn brievenbus maar ik heb hellaas nog steeds geen retourenvelop ontvangen :(
Is het wel naar het goede/nieuwe adres verzonden?

MVG
Reputatie 1
heel erg bedankt voor de snelle reactie!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Sietske! Ik heb een retourenvelop naar het adres gestuurd die je in het privévenstertje meldde, deze komt binnen enkele dagen bij jou aan. Laat je me weten of je hiermee uit de voeten kunt? 🙂
Reputatie 8
Badge +2
Hoi Retourenvelop! Welkom op het forum. Ik kan jou voorzien van een retourenvelop hoor. Maak even je 06-nummer en e-mailadres kenbaar in een privévenster dan zet ik het na ontvangst voor jou in gang. Kijk uit naar je reactie.

Reageer