retour zending en nu?

• 17 januari 2015
  • 3 reacties
  • 1276 keer bekeken

Reputatie 2
Goede dag
ik wou graag weten hoe het verder gaat met een retour .gaat om een los toestel zonder abonoment heb simonly van telfort.
ik heb me toestel retour gestuurd.( na een paar dagen beviel het me totaal niet.)
Krijg ik bericht van jullie dat jullie het hebben ontvangen? (zag dat ie op 15-01-15 om 05:10 bezorgt is maar het was aangetekend maar ik zie geen handtekening voor ontvangst) gestuurd naar Postbus 5006 5201GA 'S-HERTOGENBOSCH )

Krijg ik bericht wanneer het geld over word gemaakt?
hoe gaat het verder?

mvg jeep

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Badge +2
@jekeleklaas,

Welkom op het forum!

Jouw vraag staat intern uit. Zodra ik een reactie heb ontvangen, meld ik dat hier.
Voor mijn eigen nieuwsgierigheid, om welk toestel gaat het en wat beviel je niet? Heb je al een alternatief? Mag ik dit allemaal weten? ;)

Daphne
Badge +2
@jekeleklaas,

Normaliter ontvang je per mail een bevestiging dat wij het pakket retour hebben ontvangen. Graag kijk ik met je mee. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer, e-mailadres en het ordernummer nodig. In een privébericht kun je deze gegevens aan mij doorgeven.

Daphne
Reputatie 8
Badge +2
@jekeleklaas,

Jammer dat we geen reactie hebben gekregen. Mocht je alsnog iets aan ons kwijt willen, zou dan een nieuw topic aan willen maken?

Deze gaat op slot.

Michael