beantwoord

Retour toestel

• 24 september 2019
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Goedendag,

zie achteraf dat ik achteruit ben gegaan kwa belminuten en kwaliteit toestel dat ik er vanaf wil zien om bij jullie verder te kijken.

Vind de samsung S9 prettig in gebruik en vooral de slow film functie en GIF maker van filmpjes maar het geluid van de Samsung valt tegen.
Sony daarentegen hoor ik goede verhalen over.
Welke is vergelijkbaar met samsung S9/S10?

9 sept lag pakket klaar maar later opgehaald want zoontje moest naar ziekenhuis waar ik bewijs van heb.

Hebben jullie advies?

Toestel Is niet geopend/ nog gesealed want ik hoorde gelukkig eerlijk dat deze minder kwaliteit is in vele opzichten dan de Samsung S9.

Mvgr,

Joude van Rijn
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 25 september 2019, 10:33

Hoi @Jvr83, welkom bij ons op het Forum.

Wat jammer om te lezen dat je het niet kan vinden in dat wat je bestel hebt. Nu wil je er graag vanaf. Dat is mogelijk. Hiervoor wil ik je aanraden om even contact op te nemen met de afdeling opzeggingen.

Wat betreft welk toestel je zou willen, ik heb zo niet heel veel ervaring met de toestellen. Wellicht is het een idee om even langs de KPN winkel te gaan om de toestellen te vergelijken?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Jvr83, welkom bij ons op het Forum.

Wat jammer om te lezen dat je het niet kan vinden in dat wat je bestel hebt. Nu wil je er graag vanaf. Dat is mogelijk. Hiervoor wil ik je aanraden om even contact op te nemen met de afdeling opzeggingen.

Wat betreft welk toestel je zou willen, ik heb zo niet heel veel ervaring met de toestellen. Wellicht is het een idee om even langs de KPN winkel te gaan om de toestellen te vergelijken?

Reageer