beantwoord

retour defecte toestel wanneer nieuwe aanvraag of toestel

• 17 april 2015
  • 7 reacties
  • 1045 keer bekeken

hallo ik heb 14 april verlenging met toestel (telefoon) gedaan 15 april geleverd bij de primera .. opgehaald .. bij thuiskomst opengemaakt ten eerste toestel was niet geseald en ja hoor je raadt het al toestel kapot helemaal ..ben toen naar de telfort winkel gegaan om te vragen wat er aan gedaan wordt die heeft mij gezegd dat ik het retourformulier moet invullen en versturen dat heb ik gelijk gedaan op 15 april aangetekend op 16 april in de ochtend kreeg ik email dat jullie de toestel hebben ontvangen en het gaan verwerken ... ik heb met spoed een toestel nodig want zit zonder en ben niet bereikbaar ... hoe zou dit versneld kunnen worden zodat ik mn nieuwe aanvraag kan indienen of toestel ontvangen .. alvast bedankt voor uw hulp .. mvg
icon

Beste antwoord door Nieuwkomertje001 18 april 2015, 16:21

Hayy Stephen het probleem is inmiddels opgelost bedankt groetjes
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 8
Badge +16
@Nieuwkomertje001,

Wat fijn dat je laat weten dat het is opgelost. 🙂 Mocht ik nog wat voor je kunnen betekenen dan verneem ik dit graag van je in een nieuw topic. Hierbij sluit ik dit topic.

Stephen
Hayy Stephen het probleem is inmiddels opgelost bedankt groetjes
Reputatie 8
Badge +16
@Nieuwkomertje001,

Zou ik alsnog jouw NAW-gegevens en 06-nummer in een privébericht mogen ontvangen? Alvast bedankt!

Stephen
hay koffiemok ja ik weet het maar kwam er zelf niet uit hoe ik het moest veranderen is inmiddels door Stephen veranderd gelukkig... wachten we maandag af hoop ik dat het geregeld kan worden pfff .. groetjes
hayy Stephen dankjewel voor het wijzigen van mn gebruikersnaam ik kwam er zelf niet uit hoe ik dat moest doen...ik hoop dat het snel geregeld wordt want ben nu onbereikbaar ivm dat mn oude toestel het heeft begeven vandaar ook die verlenging met toestel ... nou dan wachten we maandag af en hopen dat het snel goedkomt ... bedankt voor alles en ook een fijn weekend groetjes
Reputatie 8
Badge +16
@Nieuwkomertje001,

Allereerst excuses dat jij een defect toestel hebt ontvangen. Dit is niet de bedoeling. Ik begrijp dat je het zo snel mogelijk geregeld wilt hebben maar helaas kan het verwerkingsproces niet worden versneld. Maandag hoor je hier meer over.

Zoals je kunt zien heb ik je gebruikersnaam veranderd. Mocht je gebruik willen maken van een andere gebruikersnaam dan verneem ik dit graag van je zodat het aangepast kan worden. Ondanks dit ongerief wens ik je een fijn weekend.

Stephen
Reputatie 8
Badge +15
Hoi 06-je en welkom op het forum.

Of dit versneld kan worden weet ik niet. Het weekend zit er ook nog tussen.:( Telfort webcare kan daar meer over vertellen. Op deze pagina staat alleen uitleg en niet wat de verwerkingstijd is.

Ga ondertussen ook even nadenken over een andere gebruikersnaam. Het is niet verstandig om een 06-nummer als gebruikersnaam te gebruiken op een openbaar forum.