beantwoord

Rekening per post stoppen

• 12 juli 2019
  • 2 reacties
  • 80 keer bekeken

Ik wil graag rekening per post per direct stoppen. Heb al zelf op mijn telfort gezocht maar kan het nergens vinden hoe ik dat kan doen.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 12 juli 2019, 19:07

Hallo @Nika, welkom bij ons op het forum. Ik ga met je meekijken naar de facturen per post, om dat te kunnen doen heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Op jouw forumprofiel zie ik nu de postcode en het 06-nummer staan, zou je daar het huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan kunnen toevoegen? Dat kan bij het vakje "Extra informatie", daarmee is het alleen voor jou en mij zichtbaar. Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik aan de slag kan 🙂
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Nika, welkom bij ons op het forum. Ik ga met je meekijken naar de facturen per post, om dat te kunnen doen heb ik nog wel wat gegevens van je nodig. Op jouw forumprofiel zie ik nu de postcode en het 06-nummer staan, zou je daar het huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN aan kunnen toevoegen? Dat kan bij het vakje "Extra informatie", daarmee is het alleen voor jou en mij zichtbaar. Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat ik aan de slag kan 🙂
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Nika, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik de gegevens ook nog niet staan. Als ik je hierbij nog kan helpen hoor ik het graag.

Reageer