vraag

regelmatig uitval van netwerk telefonie

• 26 juli 2014
  • 12 reacties
  • 887 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Wij hebben hier thuis 2 abbo,s en zakelijk ook 2 deze vallen hier in Duiven regelmatig de laatste dagen om de haverklap weg is er iets in duiven niet in orde ?

12 reacties

Badge +2
@cobus,

Allereerst, mijn excuses voor het ervaren ongemak. Op dit moment is er geen storing bekend in omgeving Duiven. Kun je het verschijnsel toelichten? Je geeft aan dat de verbinding wegvalt. Kun je op dat moment van geen enkele mobiele dienst gebruik maken of van één specifieke dienst?

Daphne
Reputatie 6
Badge +7
We krijgen dan een rood kruisje in beeld op alle 4 de toestellen en soms als ik bel of gebeld wordt een raar geluid en dan ff later valt hij weg. het rare is dat het dus met 4 telefoons hetzelfde is en voorheen nooit geen last van gehad te hebben ?
Reputatie 6
Badge +7
Beste,

Is er al iets meer bekend daar het probleem zich nog steeds voordoet bij alle genoemde abbo's ?
Badge +2
@cobus,

Dank voor de reactie. Het lijkt op een korte verstoring op het netwerk. Kun je voor de zekerheid jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer in een privébericht aan mij doorgeven?

Daphne
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Daphne,

de nummers zijn verstuurd via pm
Reputatie 6
Badge +7
Er is contact opgenomen met mij en ze gaan het verder uitzoeken tot dusver een update
Reputatie 6
Badge +7
Ben erachter dat het dus 3g is wat niet werkt hier.
Reputatie 6
Badge +7
Nu zijn we weer een tijdje verder maar zelfs op 2g werkt het af en toe niet goed, heb inmiddels ook al een nieuwe simkaart gekregen maar dat bied dus ook soelaas, en het is echt een drama aan het worden terwijl er juist eerder nooit geen last van heb(ben) gehad. met dezelfde telefoons dus er is iets in het netwerk veranderd daar ben ik wel van overtuigd.
Reputatie 6
Badge +7
De andere kant van de lijn krijgt dan ook te horen dat het netwerk niet beschikbaar is ?? is toch raar dat het ineens gekomen is en daarvoor eigenlijk nooit geen last van te hebben gehad.
Reputatie 6
Badge +7
Ik zie weinig reactie meer van telfort
Reputatie 6
Badge +7
Waarom wordt er niet meer gereageerd door Telfort ?
Reputatie 3
@cobus,

Sorry voor de late reactie. Waar kan ik je precies nog mee helpen?

Ingrid

Reageer