beantwoord

Regeling treffen

• 2 juli 2017
  • 1 reactie
  • 117 keer bekeken

Beste Telfort,

Ik ben heel erg ontevreden hoe alles gelopen is. Het is allemaal begonnen met het wijzigen abbonoment. Ik wilde meer mb's dus heb ik mijn contract gewijzigd. Wat volgde was een dubbele rekening. Ik heb hierover contact gehad met de klantenservice, maar de conclusie was dat hier niks aan te doen was.

De reden dat ik mijn contract wilde opzeggen, is omdat ik vind dat dit heel erg onvriendelijk is richting de klant! Ik belde de klantenservice omdat ik mijn abonnement op wilde zeggen. De vrouw van de klantenservice bood me nog aan om te luisteren naar de speciale deals die Telfort had. Dit wilde ik wel, maar uiteindelijk heb ik duidelijk gezegd dat ik hier niet op in wilde gaan en mijn contract wilde beëindigen.

Ik had hier geen bevestiging van gehad en begon na 1 maand toch echt te twijfelen en heb nog een keer naar de klantenservice gebeld. Blijkbaar had de mevrouw van de klantenservice opgeschreven dat ik nog twijfelde. Dit had ik toch echt duidelijk gezegd? Maar oké, dan zeg ik het nu wel op. Hier heb ik ook een bevestiging van gevraagd via E-mail.

Mijn contract zou 2 juni aflopen dus ben ik gaan zoeken naar een nieuwe aanbieder. Aangezien ik mijn contract in wilde laten gaan op 3 juni heb ik dit daar dus ook ingevuld. Toen kreeg ik via dat bedrijf een sms dat mijn nieuwe contract pas inging van 26 juni. Zij wisten niet hoe dit kwam en ik moest contact opnemen met mijn huidige aanbieder.

Ik heb de klantenservice weer moeten bellen over hoe dit zat. Er werd mij hier in verteld dat toen ik mijn nummer behoud aanvroeg mijn 1 maand opzegtermijn "OPNIEUW BEGON".

Met het opzeggen van ons alles in 1 pakket ging het proces net zo moeizaam! Er gingen 3 maanden overheen voordat het uiteindelijk opgezegd was. Schandalig!

Ik ben in mijn leven nog nooit zo slecht behandeld als klant en ik wil graag dat jullie mij tegemoet komen. Want ik vind dit echt niet kunnen.

Met vriendelijke
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 4 juli 2017, 16:01

Hoi Jochem, welkom op het forum. Wat een verhaal zeg, niet zoals het hoort. Een dubbele rekening hoor je niet te krijgen, wel een rekening met opgesplitste periodes en verrekeningen. Dit omdat je verhoogde abonnement direct ingaat en daardoor je periodieke kosten veranderen. Het lijkt me handig dat ik daar straks even met je naar kijk en hoe het met de dubbele rekening zit.

Wanneer is de aanvraag gedaan bij de andere provider en is dat met nummerbehoud gedaan? Je hebt na de einddatum van je contract altijd een maand opzegtermijn. Als je op 26 mei de aanvraag hebt gedaan, dan word je nummer op 26 juni overgezet. Wanneer je je contract opzegt, dan is er ook een maand opzegtermijn van toepassing, ook na de einddatum van je contract. Ondanks dat ik hier niks aan kan veranderen, hoop ik we dat dit uitleg geeft waarom het altijd een maand duurt.

Als je me je 06-nummer, postcode/huisnummer en naam van de contractant toestuurt in een privébericht, dan kijk ik met je mee naar de dubbele rekening. Alvast bedankt!
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Jochem, welkom op het forum. Wat een verhaal zeg, niet zoals het hoort. Een dubbele rekening hoor je niet te krijgen, wel een rekening met opgesplitste periodes en verrekeningen. Dit omdat je verhoogde abonnement direct ingaat en daardoor je periodieke kosten veranderen. Het lijkt me handig dat ik daar straks even met je naar kijk en hoe het met de dubbele rekening zit.

Wanneer is de aanvraag gedaan bij de andere provider en is dat met nummerbehoud gedaan? Je hebt na de einddatum van je contract altijd een maand opzegtermijn. Als je op 26 mei de aanvraag hebt gedaan, dan word je nummer op 26 juni overgezet. Wanneer je je contract opzegt, dan is er ook een maand opzegtermijn van toepassing, ook na de einddatum van je contract. Ondanks dat ik hier niks aan kan veranderen, hoop ik we dat dit uitleg geeft waarom het altijd een maand duurt.

Als je me je 06-nummer, postcode/huisnummer en naam van de contractant toestuurt in een privébericht, dan kijk ik met je mee naar de dubbele rekening. Alvast bedankt!

Reageer