raar ordernummer

• 9 september 2012
  • 5 reacties
  • 1516 keer bekeken

Badge
kom ik net thuis van uitgaan.....check ff mn mail   en zie dan tot mijn verbazing dat ik een order zou hebben geplaatst wat dus totaal niet het geval is...als ik in het mailtje op orderstatus klik dan krijg ik een foutmelding....

ik heb deze order niet geplaatst en wil dan ook dat deze zo snel mogelijk word geannuleerd.....

ik heb de afgelopen dagen wel 2 order geannuleerd maar dat waren totaal andere ordernummers...

deze order heb ik niet gedaan dus ik wil dat deze nogmaals word geannuleerd...het order nummer is 1209077617

alvast bedankt......:)

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

5 reacties

Badge
wat t ergste is is dat het al in zou gaan op 8 sept...gister dus en als ik die order check doe staat er dat er een krediet check is gedaan endat het is afgewezen...

zou iemand mij kunnen vertellen of het nou wel off niet doorgaat  want  ik wil het niet.....de order moet geannuleerd worden.....

alvast bedankt
Badge +2
@rj82,

Wat geeft de huidige orderstatus aan?

Daphne
Badge
ik had al gebeld.....r is niks aan t handje:)
Badge
ookal moest het geannuleerd worden,,toch blijf ik t raar vinden dat t was afgewezen door telfort.....

bij hi is alles gewoon goed gegaan....

ik dacht dat  kpn/hi/telfort 1 was!???
Badge +2
@rj82,

Dank u voor de terugkoppeling. Het topic wordt gesloten.

Daphne