beantwoord

Pukcode opvragen in het buitenland

• 3 januari 2020
  • 8 reacties
  • 104 keer bekeken

Reputatie 1

Goedenavond ben op vakantie en ben pukcode kwijt. Kunt u mij helpen?

Admin: titel aangevuld i.v.m. volledigheid

icon

Beste antwoord door Ingridinge 4 januari 2020, 10:46

Hallo allemaal. Ik ben eruit. Via de app mijn Telfort lukte het niet maar wel via mijn Telfort pukcode kwijt. Reuze bedankt voor alle reacties. Gr Inge

Bekijk reactie

8 reacties

Hallo @Ingridinge , dat kun je in MijnTelfort, rubriek mobiel terugvinden c.q. opvragen.

Reputatie 3
Badge

@JanD Even ter informatie: mobiel is in Mijn Telfort niet meer bereikbaar. Gaat nu via KPN.

Hallo @Ed W. , dat klopt niet, mobiele abo's lopen nog steeds via Telfort.

Pas vanaf 26 januari 2020 loopt het via KPN.

Alleen prepaid mobiel loopt via KPN.

Mobiel is in MijnTelfort nog gewoon bereikbaar, vanochtend vroeg even niet, maar nu wel, net nog ingelogd geweest.

Reputatie 1

Hallo allemaal. Ik ben eruit. Via de app mijn Telfort lukte het niet maar wel via mijn Telfort pukcode kwijt. Reuze bedankt voor alle reacties. Gr Inge

Reputatie 3
Badge

Bij mij lukt het niet, maar heb inderdaad Prepaid.

Graag gedaan.

Bij mij lukt het niet, maar heb inderdaad Prepaid.

Opgelost dus.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Ingridinge, welkom bij ons op het forum. De pukcode kan je inderdaad terugvinden in de Mijn Telfort, goed om te lezen dat dit inmiddels is gelukt. Veel plezier weer met je mobiel, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Hallo @Ed W. , dat klopt niet, mobiele abo's lopen nog steeds via Telfort.

Pas vanaf 26 januari 2020 loopt het via KPN.

Alleen prepaid mobiel loopt via KPN.

Wat Jan hier zegt klopt helemaal, alle prepaid aansluitingen zijn 15 juni al overgegaan naar KPN. De mobiele abonnementen volgen later deze maand op 26 januari. Tot die tijd kunnen de mensen met abonnementen nog terecht in de Mijn Telfort. Daarna zullen zij net als jou over kunnen naar de MijnKPN :slight_smile:

Reageer