beantwoord

Pukcode kwijt

• 17 februari 2020
  • 10 reacties
  • 875 keer bekeken

Ik heb een abonnement bij Telfort alleen ben ik na het verkeerd invoeren van mijn pincode geblokkeerd en kan de bijbehorende pukcode nergens meer vinden. Opvragen via mijn KPN is niet mogelijk omdat mijn nummer nog niet gekoppeld was. Wat kan ik nu het beste doen

icon

Beste antwoord door Galdor68 17 februari 2020, 15:01

Als je jouw nummer wil koppelen krijg je een tekst bericht met een verificatie code ontvang je deze? Sorry, daar heb je nu niks aan als je sim geblokkeerd is. 

Voor de puk code en overige mobiel gerelateerde vragen zal je toch KPN moeten benaderen.

Bekijk reactie

10 reacties

Koppelen aan een mijn KPN ID. Kan je wel via Mijn Telfort mobiel inloggen?

Inderdaad het koppelen aan mijn KPN id heb ik geprobeerd alleen moet die via mijn telefoonnummer geactiveerd worden, op mijn Telfort kan ik niet inloggen omdat waarschijnlijk al iemand met met het verkeerde nummer (mijn nummer) één account heeft aangemaakt met een ander email dat niet van mij is waardoor ik niet kan inloggen op Telfort

Als je jouw nummer wil koppelen krijg je een tekst bericht met een verificatie code ontvang je deze? Sorry, daar heb je nu niks aan als je sim geblokkeerd is. 

Voor de puk code en overige mobiel gerelateerde vragen zal je toch KPN moeten benaderen.

Helaas niet.. omdat ik natuurlijk mijn pukcode nodig heb om mijn nummer weer te kunnen gebruiken kan ik de sms berichten die binnenkomen niet zien of openen

Ik ga contact opnemen met KPN , alsnog bedankt voor je reacties

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @Brandonsaleh, is het inmiddels via KPN gelukt? Want daar moet je aan de bel trekken nu de mobiele abonnementen daar zijn ondergebracht. Komt zeker goed.

Hoi Bart, helaas heb ik vandaag er nog geen tijd voor gehad maar daar ga ik morgen achteraan. Bedankt voor je reactie!

Reputatie 8
Badge +12

Top, dat gaat helemaal goed komen begrijp ik. :) 

Zeker, ben vriendelijke geholpen en snel mijn pukcode gekregen, vriendelijk bedankt

Reputatie 8
Badge +12

Helemaal top! :)

Reageer