Puinhoop Telfortover abbo verlangen of doorlopen

• 14 september 2018
  • 19 reacties
  • 234 keer bekeken

krijg mobiel een verlengaanbod, staan geen bedragen bij, staat dat ik nu geen maandelijks opzegbaar abbo heb, het abbo loopt ruim meer dan jaar, klopt dus niet..
Verlengaanbod on-line is totaal anders en zou duurder zijn dan mijn huidige, ik zou voor per maand opzegbaar 1,50 extra moeten betalen, terwijl wanneer ik nu al een per maand kan opzeggen ook wanneer mijn huidige abbo gewoon doorloopt.
Uiteraard wil ik per maand opzegbaar, bij z'n provider als Telfort wil ik zo snel mogelijk weg kunnen.
Hoe kom ik aan een duidelijke volledige offerte per post of email??? waarop ik per email kan reageren wanneer er aanleiding voor is.....???

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie

19 reacties

verlangen moet verlengen zijn, nergens te wijzigen...
Je kan toch ook je huidige abo laten doorlopen?
Houdt je je huidige prijs en data/minuten. En maandelijks opzegbaar.
Waarom dan verlengen?
verlangen moet verlengen zijn, nergens te wijzigen...
Kan wel, tot een uur na plaatsing.
Klik op de 3 stipje recht onder je post, en kies "bewerken"
Antwoord wordt niet gewaardeerd.
@nelly jacoba,

a. S.V.P vragen beantwoorden, geen vragen stellen, mag in je eigen topic...

b. klopt niets van.... werkt niet, wat de puinhoop bij Telfort wordt weer groter..
Ik was er bang voor, antwoorden op mijn vragen door Telfort ontbreken, alleen hobbyisten die niks beters te doen hebben?

@mandy Topper,
antwoord op een vraag die ik niet gesteld heb...
Reputatie 8
Badge +11
Als ik zo lees ben je een jaar geleden definitief opgestapt:
https://forum.telfort.nl/internet-267/hoe-kan-ik-mijn-abonnement-opzeggen-69690/index1.html#post574191
Ik snap dus je probleem niet.
@GJC

Nooit geen betekent altijd wel :8

Hij/zij blijft gewoon bij ons! 😀
Reputatie 8
Badge +11
Ow ja, over het hoofd gezien 🙄
Reputatie 8
Badge +15
Aanbiedingen veranderen steeds.

Dus Ja, het kan makkelijk dat een aanbieding van vorig jaar beter was dan nu.

En Nee, je hoeft niet te verlengen. Je kan het zo door laten lopen. Je kortingen blijven ook doorlopen.

En Ja, over een maand ofzo kan er een nog mindere of betere aanbieding zijn.

Gras is niet groener bij de buren. Daar loop je tegen hetzelfde aan.
Ik geeft het op, Telfort wenst geen professionele klantenservice, er is niet eens emailadres om behoorlijk met klanten te communiceren...

Laat het over aan amateurs/hobbysten die maar wat schrijven zonder zelfs de vragen te lezen en correct proberen te beantwoorden..
In plaats van medeforumleden te beledigen, had je ook andere kanalen van Telfort kunnen proberen.

Contact met Telfort

Daar kan je ook een offerte aanvragen.

Dat er geen prijzen bij je verlengaanbod is vreemd te noemen, deze komen meestal wel mee.
Jij hebt nu een abonnement gehad voor waarschijnlijk 1 of 2 jaar.
Op dat moment waren er nog geen maandelijks opzegbare abonnementen.
Vandaar dat er staat je hebt nu geen maandelijks opzegbaar abonnement gehad.
Dat je nu maandelijks kan opzeggen is omdat je abonnementsvrij bent.

Er staat dan wel een verlengaanbod maar het is in feite een nieuw abonnement.
Verleng aanboden zijn gelijk getrokken met die van nieuwe klanten.
Je betaald dan gewoon de prijs die.op de website staat.
Wat je wel kunt proberen is dat je jezelf terug laat bellen voor een aanbod.
Bel mij terug

Zelf zal ik niet verlengen omdat het voor mij ook duurder uitkomt.
Dus ik laat mijn huidige abonnement doorlopen en ik betaal enkel de inflatiecorrectie extra.
Dit is een optie die jij ook kunt doen.

Maar waar haal jij de €1,50 extra vandaan in je huidige abonnement?
Dat zal dan niet kloppen, zo hoog is de inflatiecorrectie niet.

En als je niet wilt blijven bij Telfort kan je ook opzeggen.
" contact met Telfort" nergens te vonden waar ik een (schriftelijke) offerte kan aanvragen..
Je kunt dit hier vragen of o.a via de chat of op de ouderwetse manier een brief schrijven.
(Bij de chat krijg je direct antwoord, je kunt het opslaan en verzenden naar je email)
Dit staat in de link van contact.
Telfort Mobiel
Postbus 512
2400 AM Alphen a/d Rijn
Schiftelijke offertes zullen hoogst waarschijnlijk alleen voor de zakelijke markt nog bestaan. Via de diverse online opties kan je exact zien wat je nieuwe kosten zullen worden maar dat had je al ontdekt.
Ik geef het op, stel diverse vragen over het slecht functioneren/informeren/ontbrekende klantenservice.
Gewoon geen antwoord...

Dan maar naar een prijsvechter, soms is de klantenservice daar zelfs beter dan bij Telfort...

Let op..... straks weer zo'n domme Telfort reactie zoals hier eerder:

"En als je niet wilt blijven bij Telfort kan je ook opzeggen"

........zoals "als het niet regent is het droog!....."
Nee hoor, gewoon niet de moeite waard om verder te reageren.
Als je alleen mensen kan beledigen, waarom plaats je dan überhaupt dan op dit Forum?
Dit wordt ook tevens mijn laatste reactie in dit topic.
A geef de Telfort forummedewerkers de kans je van een goed antwoord te voorzien dit zullen ze eerst moeten navragen.
B meestal duurt een goed antwoordt 2 tot 3 dagen nu net voor het weekend kan het iets langer duren.

Gewoon geduld hebben of zoals eerder aangegeven laat je door de klanten service terugbellen je hebt nu genoeg tips om informatie te krijgen.
Reputatie 8
Badge +11
Hallo telliefortie, ik begrijp dat je aan het kijken was naar een verlenging maar dat je daar nog niet over uit was. Ook had je blijkbaar nog geen contact gehad met de klantenservice. Als je me de kans nog wilt geven kijk ik graag mee naar je abonnement en de mogelijkheden, daarvoor heb ik dan nog wel gegevens van je nodig. Op je profiel staat nog niets ingevoerd, kan je daar je postcode, huisnummer en 06-nummer invoeren? Als je daarna hieronder een reactie plaatst weet ik dat de gegevens er staan en kan ik met je meekijken.

Reageer