problemen met simkaart activatie?

  • 17 april 2013
  • 1 reactie
  • 1741 keer bekeken

goedendag,

vandaag heb ik mijn telefoon (Samsung Galaxy Xcover 2 S7710 Grey) + telfort simkaart ontvangen maar nu heb ik een
probleem vanaf de eerste keer dat ik mijn telefoon aan deed is er geen netwerk ontvangst , heb alle boekjes nagezocht geen oplossing gevonden
heb geprobeerd een mijn telfort account aan te maken ook zonder succes omdat het telefoon nummer nog niet bij jullie bekend is? ik kan geen 1244 bellen 
want dan komt er niet aangemeld bij netwerk in beeld kan iemand mij hier bij helpen want ik ben mijn telefoon echt zo snel mogelijk nodig ,groetjes

1 reactie

Badge +2
@remond,

Is het activeren inmiddels gelukt? Anders, ontvang ik graag jouw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer in een privébericht. Hoe dan ook, mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne

Reageer