Problemen met simkaart

• 2 december 2015
  • 3 reacties
  • 481 keer bekeken

Hoi,

ook ik heb problemen met de SIM-kaart. Vanaf gisteren over van KPN naar Telfort met nummerbehoud. Oude SIM er uit, nieuwe er in. Melding: geen SIM-kaart. Ook in de mobiel van mijn vriend doet deze het niet. Zijn SIM nog in mijn mobiel geprobeerd en deze doet het dan wel.
Klantenservice gebeld. Itunes gedownload, telefoon gekoppeld en synchroniseren. Nog steeds geen SIM. De kaart is geactiveerd.

Wie helpt mij, want ik kan sinds gisteren middag niet meer bellen/gebeld worden.

3 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dag Eva, welkom op het forum. Wat vervelend dat de nieuwe simkaart het niet doet. Het lijkt aan de simkaart te liggen. Een andere simkaart in jouw telefoon gaat namelijk wel goed. Via Mijn Telfort kun je kosteloos een nieuwe simkaart bestellen. Deze heb je binnen enkele dagen op de deurmat liggen. Zou je dit eens willen proberen?
Hoi,

ook ik heb problemen met de SIM-kaart. Vanaf gisteren over van KPN naar Telfort met nummerbehoud. Oude SIM er uit, nieuwe er in. Melding: geen SIM-kaart. Ook in de mobiel van mijn vriend doet deze het niet. Zijn SIM nog in mijn mobiel geprobeerd en deze doet het dan wel.
Klantenservice gebeld. Itunes gedownload, telefoon gekoppeld en synchroniseren. Nog steeds geen SIM. De kaart is geactiveerd.

Wie helpt mij, want ik kan sinds gisteren middag niet meer bellen/gebeld worden.
Geen dank Nens :)

Wil je mij ook helpen Christy?

Reageer