beantwoord

probleem met sim only abonnement

  • 19 december 2015
  • 2 reacties
  • 341 keer bekeken

hallo,

ik heb een sim only abonnement afgesloten van 150 minuten en 500 mb met daarbij gratis 2x zoveel belminuten en mb's. nu krijg ik van telfort een sms dat ik nog 20% van mijn 150 (!!!) minuten over heb. heeft iemand hier een verklaring voor??
icon

Beste antwoord door jimny 19 december 2015, 19:21

Wanneer is je sim only abonnement ingegaan als dat kort geleden is dan krijg je niet het totale aantal minuten en dat heeft te maken met je faktuurperiode die je kunt vinden in mijn telfort mobiel.
En heb je het combi voordeel wel bevestigd gekregen
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Wanneer is je sim only abonnement ingegaan als dat kort geleden is dan krijg je niet het totale aantal minuten en dat heeft te maken met je faktuurperiode die je kunt vinden in mijn telfort mobiel.
En heb je het combi voordeel wel bevestigd gekregen
Reputatie 8
Badge +18
Hieronder een linkje voor combivoordeel waarvoor je overigens zelf moet aanmelden etc.

https://www.telfort.nl/persoonlijk/combivoordeel/combivoordeel.htm

Reageer