beantwoord

[probleem] abonnement /wow actie

• 11 juni 2012
  • 3 reacties
  • 2176 keer bekeken

In de maand maart kreeg ik een sms op mijn telefoon van Telfort, een mooie aanbieding voor vaste klanten van Telfort. Aangezien ik prepaid belde en dus niet vast zat aan een abonnement, heb ik toch eens gekeken op www.telfort.nl/wow (de actiepagina). Op 29-03-2012 heb ik een bestelling geplaats via de telfort.nl/wow actie. Hierbij heb ik het volgende afgesproken met Telfort:Productomschrijving:Abonnement:
Telfort sim only 200 (12 mnd), € 5,95 per maand. Na 12 maanden € 8,95 p/mnd
100 smsjes per maand, € 1,95 per maand. Na 12 mnd € 2,95
Startdatum abonnementskosten: 01/05/2012
Minimale looptijd: 12 maandenOpties: + Tijdelijk geen aansluitkosten t.w.v. €14,95
Aangezien ik er ook nog een Samsung Galaxy Y bij kreeg en mijn prepaid tegoed kon gebruiken om de eerste rekening mee te betalen, was ik helemaal blij.Echter, nu twee en een halve maand verder heb ik geen telefoon en geen abonnement. Hoe dit kan? De pakketservice van Telfort heeft zonder te overleggen een afspraak gemaakt voor het afleveren, aangezien ik hiervan een bevestiging email kreeg, ben ik hiervoor op mijn studentenkamer gebleven om de koerier te ontvangen. Deze is nooit geweest.Enkele dagen later kreeg ik een email dat ik moest bellen naar de koerierdienst, aangezien ze mij 3 maal hebben proberen te bereiken (geen gemiste oproepen), omdat dit binnen 5 werkdagen moest gebeuren belde ik die zelfde avond nog. ‘’Helaas meneer, de bestelling is al gecanceld en het systeem wil hem niet meer openen. U zult met Telfort contact op moeten nemen’’.[bericht 1 van 2]
icon

Beste antwoord door Chrizveld 12 juni 2012, 12:46

Hartelijk dank voor uw snelle reactie, echter heb ik vanmorgen (welgeteld 15 minuten na uw reactie) eindelijk een reactie van de backoffice mogen ontvangen, als er gedaan wordt wat ze beloven, dan is het probleem eindelijk opgelost.

Ik dank u in ieder geval voor de moeite.
Van de service hier kunnen ze daar nog wat leren!
Bekijk reactie

3 reacties

[bericht 2 van 2]
...
De laatste 10 weken heb ik dit gedaan en niet met het resultaat dat ik verwacht had.Telkens weer kreeg ik het antwoord ‘’Als u de bestelling opnieuw plaatst, dan kunnen wij uw telefoon bestellen’’. De actie waarmee de telefoon is besteld, is echter op 01-04 afgelopen… Het opnieuw bestellen van dit abonnement is dus niet mogelijk. Twee weken geleden belde een (vriendelijke [pluspunt]) mevrouw mij dat de telefoon binnen was, maar dat ik nog geen abonnement heb besteld. Of ik even een sim-only abonnement wou bestellen zodat ze mijn telefoon op konden sturen, voor eind juni.

Als ik nu een nieuw abonnement af moet sluiten via de website dan:- Kan ik niet kiezen voor 200 belminuten, voor dezelfde prijs als eerder afgesproken krijg ik maar 150 belminuten.- Moet ik ineens aansluitkosten betalen- Niet mogelijk om af te betalen met nog staand beltegoed- Geen gratis nummerbehoud (?voor zover ik kan vinden?)

‘Even’ een nieuw abonnement afsluiten kost mij dus 50 minuten per maand en €30, - extra (en misschien nog meer). De klantenservice en de backoffice schijnen niet te begrijpen dat dit niet normaal is. Ik ben al jaren vaste klant bij Telfort, ik hoop dat dit zo kan blijven, ik vertrouw erop dat er nu wel naar het totaal plaatje gekeken wordt en dat we tot een redelijke oplossing kunnen komen. Zonder eerst twee maanden te wachten, mijn complete prepaid saldo op te bellen en 9 klachten formulieren te moeten gebruiken.

Met vriendelijke groeten,Christian
Ps. Ik heb het bericht in tweeën geknipt, omdat het forum de opmaak op dermate wijze veranderde (het verwijderen van harde enters en spaties), dat het bericht niet meer goed leesbaar was.
Badge +2
@Chrizveld,

Om meteen met de deur in huis te vallen, bekijk ik graag voor u hoe en waar dit mis heeft kunnen gaan. Hiervoor zijn uw naw-gegevens, e-mailadres en 06-nummer nodig. In een privébericht kunt u de gevraagde gegevens aan mij kenbaar maken. Uiteraard mijn excuses voor het ervaren ongemak.

Daphne
Hartelijk dank voor uw snelle reactie, echter heb ik vanmorgen (welgeteld 15 minuten na uw reactie) eindelijk een reactie van de backoffice mogen ontvangen, als er gedaan wordt wat ze beloven, dan is het probleem eindelijk opgelost.

Ik dank u in ieder geval voor de moeite.
Van de service hier kunnen ze daar nog wat leren!

Reageer