beantwoord

Prijs van Spotify Premium bij Telfort

• 3 maart 2019
  • 6 reacties
  • 454 keer bekeken

Reputatie 1
Ik wil overstappen van KPN naar Telfort en ik wil kiezen voor een sim only abbonement met Spotify Premium.
Bij KPN betaal ik sinds ik Spotify Premium heb €7,50 per maand. Als ik bij Telfort dit binnen mijn abbonement wil behouden, moet ik volgensmij €8,99 betalen. Is er een mogelijkheid om mijn Sotify Premium abbonement voor €7,50 te behouden?

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Galdor68 3 maart 2019, 21:58

Dan is mijn advies wachten met verlengen tot april/ mei.

Ik heb KPN mobiel en Telfort vast, krijg ik straks combinatievoordelen? Ja, we starten in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren. Bron

Je moet niks verlengen, je abonnement loopt bij KPN gewoon als sim only door. Echter wil je van van de huidige combivoordelen zoals de data verdubbeling gebruikmaken dan kan het wel profijt hebben om nu voor Telfort te kiezen afhankelijk van welke bundel je wil.

Ps ook bij KPN is spotify premium nu 8,99 daarom is de tip van Jan om niet over te stappen in het geval van spotify voordeliger.
Bron
Bekijk reactie

6 reacties

Dan is mijn advies wachten met verlengen tot april/ mei.

Ik heb KPN mobiel en Telfort vast, krijg ik straks combinatievoordelen? Ja, we starten in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren. Bron

Je moet niks verlengen, je abonnement loopt bij KPN gewoon als sim only door. Echter wil je van van de huidige combivoordelen zoals de data verdubbeling gebruikmaken dan kan het wel profijt hebben om nu voor Telfort te kiezen afhankelijk van welke bundel je wil.

Ps ook bij KPN is spotify premium nu 8,99 daarom is de tip van Jan om niet over te stappen in het geval van spotify voordeliger.
Bron
Reputatie 1
@Alexandra - Telfort Bedankt!
Ik wil overstappen van KPN naar Telfort en ik wil kiezen voor een sim only abbonement met Spotify Premium.
Bij KPN betaal ik sinds ik Spotify Premium heb €7,50 per maand. Als ik bij Telfort dit binnen mijn abbonement wil behouden, moet ik volgensmij €8,99 betalen. Is er een mogelijkheid om mijn Sotify Premium abbonement voor €7,50 te behouden?

Hallo @Roroforum ,
is overstappen wel zinvol?
Telfort wordt opgenomen in KPN.
Je moet het uiteraard zelf weten, maar ik vraag het me af.
Reputatie 1
Hallo @JanD,

Ik moet mijn abonnement verlengen, maar wil nu graag een sim only abonnement.
Als ik overstap krijg ik veel meer MB's voor minder geld, omdat ik al internet en TV van Telfort heb.
Reputatie 1
@Galdor68 Bedankt voor de informatie!
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Roroforum, leuk dat je ons forum gevonden hebt, welkom :)

Volgens mij heb je, met behulp van JanD en Galdor68, de beste optie al gevonden. Super. Als je vragen of advies nodig hebt, laat het gerust weten.

Reageer