beantwoord

Prepaid omgezet naar Abo

• 26 februari 2017
  • 4 reacties
  • 343 keer bekeken

Reputatie 1
Vandaag naar een Telfortwinkel geweest. Had oud simpel toestel met Telfort Prepaid (bellen/smsen) met grote simkaart, voor nieuw toestel een mini-simkaart nodig en Sim-only abo genomen met bundel. Tegoed van oude prepaid simkaart wordt in mindering gebracht op de factuur van het nieuwe abo.

Thuisgekomen, nieuwe SimOnly abo-kaartje in nieuwe toestel gezet, geprobeerd te bellen maar 'Mobiel netwerk niet beschikbaar'. Toestel uit en aan, maar géén netwerk beschikbaar. Gebruiksaanwijzing erbij: moet online geactiveerd worden. Ingelogd met 06nr van oude toestel, geactiveerd en ..... abo zit nu op oude toestel. Ik kan helemaal NIETS met de nieuwe sim kaart en op het kaartje waar-ie uit geklikt moest worden, staat wel een simkaartnummer maar geen 06nummer.

Wat nu?
icon

Beste antwoord door AboGedoe 27 februari 2017, 23:57

Opgelost met online webcare team van Telfort
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Dat is wel vervelend dat je nog weinig kan met het abonnement. Zo te lezen hebben ze je prepaid simkaart omgezet naar een abonnement. Vervolgens vergeten om een nieuwe simkaart te activeren.

Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart.
Staat bij simkaartgegevens je oude prepaid simkaartnummer? Daaronder zie je de optie om een nieuwe simkaart te activeren. Na invullen 13 cijfers op activeren klikken. Toestel met de nieuwe simkaart daarna eventjes uitzetten en opnieuw opstarten.
Reputatie 1
Dat is wel vervelend dat je nog weinig kan met het abonnement. Zo te lezen hebben ze je prepaid simkaart omgezet naar een abonnement. Vervolgens vergeten om een nieuwe simkaart te activeren.

Mijn Telfort > Instellingen > Simkaart.
Staat bij simkaartgegevens je oude prepaid simkaartnummer? Daaronder zie je de optie om een nieuwe simkaart te activeren. Na invullen 13 cijfers op activeren klikken. Toestel met de nieuwe simkaart daarna eventjes uitzetten en opnieuw opstarten.

Dankjewel Koffiemok
Eerste reactie was /Oeps! Er is iets fout gegaan/. Nog een keer geprobeerd en toen was de reactie /Oeps!
Simkaartnummer is al actief/
Toestel uit en aan, en nog steeds is mobiel net werk niet beschikbaar :@

Ik wacht nog één uur en als-ie het dan nog niet doet, neem ik contact op met telfort-chat
Reputatie 1
Helaas Koffiemok,

Heeft niets uitgehaald, netwerk nog steeds niet beschikbaar en het hele abo staat op de oude telefoon
Reputatie 1
Opgelost met online webcare team van Telfort