beantwoord

Periode verlengen opeens gewijzigd!

• 16 november 2016
  • 8 reacties
  • 409 keer bekeken

Reputatie 1
Al maanden kijk ik uit naar de verlenging van mijn abonnement omdat mijn telefoon steeds minder doet wat hij moet doen. Tijd voor vervanging dus.
Dat kon twee maanden geleden nog op 28-11. Maar als ik nu inlog is het opeens gewijzigd naar 28-01.
Volgens mij ben ik daar niet van op de hoogte gesteld en vind ik het erg teleurstellend dat dit bij bestaande contracten zomaar wordt gewijzigd.
icon

Beste antwoord door cobus 16 november 2016, 20:12

Dat heeft Telfort idd veranderd daar was ook al een bestaand topic over.
Het blijft wel jammer dat je niet via een mailing op de hoogte daarvan wordt gebracht of bv bij Mijn Telfort als een soort popup.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Dat heeft Telfort idd veranderd daar was ook al een bestaand topic over.
Het blijft wel jammer dat je niet via een mailing op de hoogte daarvan wordt gebracht of bv bij Mijn Telfort als een soort popup.
Reputatie 1
Badge +1
Hey Judith67 en cobus,

Dit is inderdaad helaas sinds 1 November aangepast.
Wanneer je telefonisch contact opneemt en aangeeft om welke reden je toch graag eerder zou willen verlengen, kan misschien nog wel iets geregeld worden :)

Mochten nog vragen zijn help ik graag! 🙂
Reputatie 1
Hey Judith67 en cobus,

Dit is inderdaad helaas sinds 1 November aangepast.
Wanneer je telefonisch contact opneemt en aangeeft om welke reden je toch graag eerder zou willen verlengen, kan misschien nog wel iets geregeld worden :)

Mochten nog vragen zijn help ik graag! :)

Dat zou fijn zijn. Ik was mij al aan het oriënteren op de verlening en had via Mobiel.nl een bevestiging op de mail ontvangen dat het per 28-11 kon. En zij hebben de telefoon ook die ik zoek dus als het dan via Mobiel.nl verlengt kan worden ben ik helemaal blij.
Reputatie 1
Badge +1
Hey Judith67,

Neem even contact op met Mobiel.nl, er zou geen probleem moeten zijn hierin 🙂.
Laat me even weten of het nog gelukt is 😃.

Ik hoor het graag van je.
Reputatie 1
Hey Judith67,

Neem even contact op met Mobiel.nl, er zou geen probleem moeten zijn hierin 🙂.
Laat me even weten of het nog gelukt is 😃.

Ik hoor het graag van je.

Hallo Marissa,

Ik heb net contact gehad met Mobiel.nl. Zij geven aan dat ze het wel willen proberen om te verlengen per 28-11 maar dat zij verwachten dat ze de aanvraag dan weer terugkrijgen. Wordt er ergens bij jullie geregistreerd dat ik wel mag verlengen per die datum??
Reputatie 1
Ik heb net de bestelling geplaatst. Ben benieuwd.
Reputatie 1
Helaas, Mobiel.nl heeft het geannuleerd 😞
Reputatie 1
En nu blijft het stil bij Telfort. Geen reactie op PB of in dit topic :?

Reageer