paniek over doorlopend abonnement.. nu al 3 jaar voor niets aan het betalen.

• 16 oktober 2012
  • 4 reacties
  • 1983 keer bekeken

Badge
hallo,
ik had van 2007 tot 2009 een abonnement bij telfort. Toen wilde ik graag een iphone en ben 3 maanden voor mijn abo eindigde en naar T-mobile overgestapt omdat dat de enige provider was waar ik een iphone kon krijgen. mijn abo bij telfort zou dan automatisch opgezegd worden en ik had ook om nummerbehoud gevraagd.
Ik kreeg mijn iphone, maar zonder nummerbehoud. was blij, had de nieuwe simkaart erin gedaan en moest dus nog 3 maanden via telfort bellen voor mijn nieuwe nummer in zou gaan. ik heb dus mijn oude telefoon maar overgeschakeld naar mijn nieuwe. en dacht dat ik na die drie maanden dan wel mijn nummer zou krijgen. dat nummer heb ik nooit mee kunnen nemen maar ik ging wel na 3 maanden mijn rekeningen van t mobile krijgen. helaas heb ik er nooit meer opgelet of telfort wel goed afgesloten was want dat zou t mobile regelen. wat schetst  mijn verbazing toen ik vorige week via mijn internet bankieren opeens ergens telfort tussen zag staan. blijkt dat ik vanaf 2009 wanneer mijn abbonement eindigde gewoon doorbetaald heb. Ik zou heeeeeel graag dat geld terug willen of in ieder geval een deel ervan als dat kan. Graag hoor ik van u. ik vind het heel erg en het is een hoop geld iedere maand 25 euro. het is stom van mij dat ik het niet eerder ontdekt heb omdat ik eroverheen gekeken heb. Echter heb ik dat sim kaartje al jaren niet meer en dus ook geen gebruik gemaakt van het nummer.
Ik zal bij T mobile ook een klacht indienen dat ze het nummer/ abonnement niet hebben afgesloten, maar hen heb ik alleen het abonnementsgeld van mijn iphone betaald, dus van hen kan ik zowiezo niets terug verwachten.
Ik hoop erg dat telfort iets voor mij kan doen.

4 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Heb je ergens zwart op wit dat T-mobile het contract met Telfort zou opzeggen?
Badge
nee, het is veel te lang geleden en ik ben erg slecht met administratie en dat soort dingen.
Badge
maar het maakt ook niet uit of t-mobile de schuld krijgt of niet. ik heb gewoon 3 jaar voor niets betaald en hoop heel hard dat ik hiervoor wat geld retour zou kunnen krijgen als tegemoetkoming.
Badge +2
@spuky10,

Het is inderdaad zonde dat u 3 jaar heeft betaald voor een dienst die u niet heeft gebruikt. Voor uw verzoek heb ik alle begrip. Echter, de verantwoordelijkheid voor het beëindigen van het contract ligt bij u. Om die reden ga ik niet in op uw verzoek.

ik heb dus mijn oude telefoon maar overgeschakeld naar mijn nieuwe. en dacht dat ik na die drie maanden dan wel mijn nummer zou krijgen.

Op het moment dat een andere provider een overname verzoek bij ons indient en deze wordt door ons afgewezen, dienen zij u daarvan op de hoogte te brengen.

Is het abonnement bij ons inmiddels beëindigd? Anders ontvang ik graag uw naw-gegevens, e-mailadres en het 06-nummer van Telfort in een privébericht.

Daphne

Reageer