beantwoord

overweeg op te stappen

• 4 februari 2017
  • 4 reacties
  • 465 keer bekeken

Beste telfort,
vandaag ter vergeefs aan de telefoon gehangen met klantenservice
met 5 abbonementen welke mijn gezin bij jullie heeft lopen incl. alles in 1 met uitbreidingen voor thuis
ben ik een tevrede en loyale klant

nu ben ik inmiddels sinds enige tijd als zzper werkzaam gebruikte hiervoor mijn prive nummer

nu wil ik een zakelijke abbo afsluiten en dan het zakelijke nummer en mijn prive nummer administratief wijzigen
dus dat mijn huidige nummer aan zakelijke abbo wordt gekoppeld en zakelijke nummer aan prive dus geen wijzigingen in abbo vorm of afkopen etc

kom maar op met jullie oplossing...

mijn optie is alles laten aflopen en dan overstappen !!!
icon

Beste antwoord door Stephen 7 februari 2017, 16:49

Bedankt voor jouw gegevens Roy! Ik heb het een en ander voor je uitgezocht maar helaas is het niet mogelijk om jouw verzoek te honoreren.

Ik zie dat de verlenging van je mobiel abonnement een paar dagen geleden is ingegaan. Als je dan je nummer wilt overzetten naar je zakelijke aansluiting dan kan dit pas 2 maanden voordat je privé aansluiting verloopt. Als je nummer is overgezet naar je zakelijke aansluiting dan is je privé aansluiting niet meer actief. Hierdoor is het dus technisch en administratief niet meer mogelijk om het het nummer van je zakelijke aansluiting over te zetten naar je privé aansluiting.

Je huidig nummer kun je dus pas overzetten naar een zakelijke aansluiting 2 maanden voordat je privé aansluiting verloopt. Daarna zou je dan een nieuwe abonnement moeten afsluiten indien je gebruik wenst te maken van een privé nummer.

Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

4 reacties

Webcare leest hier mee, ze zullen na het weekend je topic wel oppakken.
En je hoeft hier niet te dreigen met opstappen om geholpen te worden. 🙂
Beste Nelly,
Ik ben van mening dat als klant goed voor mij is je soms ook wel eens goed voor klant mag zijn

en aan telefoon krijg je alleen standaard antwoorden, waar bij moederbedrijf KPN ze wel willen meedenken,
hoop van harte dat het via deze weg opgelost kan worden, en anders gaan we het via KPN regelen
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Roy, welkom op het forum! Ik ontvang graag je naam, adresgegevens en 06-nummer in een privébericht. Na ontvangst ga ik dan voor je kijken wat de mogelijkheden zijn.
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor jouw gegevens Roy! Ik heb het een en ander voor je uitgezocht maar helaas is het niet mogelijk om jouw verzoek te honoreren.

Ik zie dat de verlenging van je mobiel abonnement een paar dagen geleden is ingegaan. Als je dan je nummer wilt overzetten naar je zakelijke aansluiting dan kan dit pas 2 maanden voordat je privé aansluiting verloopt. Als je nummer is overgezet naar je zakelijke aansluiting dan is je privé aansluiting niet meer actief. Hierdoor is het dus technisch en administratief niet meer mogelijk om het het nummer van je zakelijke aansluiting over te zetten naar je privé aansluiting.

Je huidig nummer kun je dus pas overzetten naar een zakelijke aansluiting 2 maanden voordat je privé aansluiting verloopt. Daarna zou je dan een nieuwe abonnement moeten afsluiten indien je gebruik wenst te maken van een privé nummer.

Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer