beantwoord

Overstappen van sim only naar abonnement met telefoon alleen via Telfort?

• 14 november 2019
  • 7 reacties
  • 134 keer bekeken

Reputatie 1

Hallo, 

Ik heb gelezen dat het na 3 maanden sim only mogelijk is om over te stappen op een abbonement met toetstel. Nu is mijn vraag, kan dit alleen via telfort? of kan het ook via een andere winkel of webwinkel? Zoals mobiel.nl? 

Met vriendelijke groet, 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 15 november 2019, 16:23

Hoi @Dani4117, welkom bij ons op het forum! Met een SIM Only abonnement is het inderdaad mogelijk om over te stappen naar een abonnement met toestel-na 3 maanden. Dat kan alleen via ons, omdat het contract daarbij aangepast moet worden. Derde partijen zoals mobiel.nl hebben die mogelijkheid niet, zij kunnen alleen nieuwe af aflopende contracten afsluiten/vernieuwen.

Als je het abonnement wilt wijzigen naar een abonnement met toestel kan je jouw nummer invullen op deze pagina. De afdeling die het met je kan regelen neemt dan zo snel mogelijk contact met jou op.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Dani4117, welkom bij ons op het forum! Met een SIM Only abonnement is het inderdaad mogelijk om over te stappen naar een abonnement met toestel-na 3 maanden. Dat kan alleen via ons, omdat het contract daarbij aangepast moet worden. Derde partijen zoals mobiel.nl hebben die mogelijkheid niet, zij kunnen alleen nieuwe af aflopende contracten afsluiten/vernieuwen.

Als je het abonnement wilt wijzigen naar een abonnement met toestel kan je jouw nummer invullen op deze pagina. De afdeling die het met je kan regelen neemt dan zo snel mogelijk contact met jou op.

Reputatie 1

Hoi@Dani4117, welkom bij ons op het forum! Met een SIM Only abonnement is het inderdaad mogelijk om over te stappen naar een abonnement met toestel-na 3 maanden. Dat kan alleen via ons, omdat het contract daarbij aangepast moet worden. Derde partijen zoals mobiel.nl hebben die mogelijkheid niet, zij kunnen alleen nieuwe af aflopende contracten afsluiten/vernieuwen.

Oké, bedankt voor de reactie @Jasper - Telfort . Helaas is de telefoon die ik wilde niet meer beschikbaar. Dan gaat het zo niet lukken.

Ik neem aan dat ik alleen de keuze heb uit de toestellen die op de verlengshop staan?

Reputatie 8
Badge +11

Dat dat toestel er niet meer is is jammer inderdaad. Wat je in de verlengshop ziet staan is waar je met de telefonische collega's uit kunt kiezen, dat zijn de toestellen die we hebben.

Reputatie 1

@Jasper - Telfort 

Oke bedankt, het is ook niet mogelijk denk ik om mijn abonnement om te zetten naar KPN? Of kan dat ook pas nadat het contract is afgelopen?

Met vriendelijke groet, 

Reputatie 8
Badge +11

Dat klopt, zoals je weet zijn we bezig met de samensmelting met KPN maar de contracten blijven wel geldig zoals ze zijn. Als je een bepaald toestel echt graag wilt hebben en wij hebben deze niet, is het ook mogelijk dat je het toestel zelf los koopt. Jouw SIM Only abonnement blijft dan zoals het is en dan kan je het toestel toch gebruiken.

Reputatie 1

Oke, heel erg bedankt voor de reacties! Ik weet genoeg.

Met vriendelijke groet, 

Reputatie 8
Badge +11

Graag gedaan. Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden :slight_smile:

Reageer