beantwoord

Overstappen prepaid naar abo alleen in de winkel?

• 8 februari 2018
  • 7 reacties
  • 187 keer bekeken

Beste,

zat te kijken om over te stappen van telfort prepaid naar abo met toestel.
Op diverse plaatsen op de website kom je tegen alles online regelen ook met nummer behoud. Selecteer je echter een toestel + abonnement en voer je je huidige gegevens van het prepaid nummer in dan kan je met prepaid enkel overstappen als je naar een fysieke vestiging gaat?
Ik kijk juist online, omdat ik geen zin heb om speciaal voor een telefoon een eind verderop naar een winkel te moeten gaan. Enig idee of deze functie op korte termijn weer wel werkt?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Deborah 16 februari 2018, 20:05

Hoi DennisK85, nog bedankt voor je screenshot. Ik heb een antwoord! Of heb je het inmiddels al geregeld? Het klopt inderdaad dat je momenteel alleen in de winkel van prepaid naar abonnement kunt overstappen. Via onze backoffice zouden we het toch op afstand voor je in orde kunnen maken. Dat is alleen niet meer nodig, want we stappen aanstaande maandag over naar het nieuwe systeem. Kun je de bestelling maandag de 26ste nogmaals doen en mij laten weten of het gelukt is? Hoor het graag! 😳
Bekijk reactie

7 reacties

Badge +18
Ik heb eigenlijk nog nooit gelezen dat deze functionaliteit niet werkte.
Zou het later op de avond, of morgen nog eens proberen.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi DennisK85, welkom op het forum! 😳 Dat is een goede vraag. Wilde je in Mijn Telfort overstappen? Kun je een screenshot sturen van wat je precies ziet? Op deze pagina kun je lezen hoe je zowel online als in de winkel van prepaid naar abonnement kunt overstappen. Je leest dat je in Mijn Telfort de bestelling doet en daarna nummerbehoud aanvraagt. Doordat we in fases overstappen naar een nieuw systeem is het momenteel niet mogelijk om direct nummerbehoud aan te vragen. Hoor het graag van je!
Dit is de melding die ik bedoelde:

Daarom de vraag wanneer jullie overstap naar het nieuwe systeem afgerond is.
Want nu geeft het aan enkel via de winkel.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi DennisK85, nog bedankt voor je screenshot. Ik heb een antwoord! Of heb je het inmiddels al geregeld? Het klopt inderdaad dat je momenteel alleen in de winkel van prepaid naar abonnement kunt overstappen. Via onze backoffice zouden we het toch op afstand voor je in orde kunnen maken. Dat is alleen niet meer nodig, want we stappen aanstaande maandag over naar het nieuwe systeem. Kun je de bestelling maandag de 26ste nogmaals doen en mij laten weten of het gelukt is? Hoor het graag! 😳
Dank voor de reactie, de bestelling via de website is ondertussen gelukt.
Reputatie 4
Badge +10
Fijn dat het gelukt is Dennis! Bedankt voor het laten weten.

Reageer