beantwoord

Overstappen naar Telfort combi - wanneer sim activeren

• 11 juli 2017
  • 3 reacties
  • 161 keer bekeken

Ik stap over van een KPN abonnement naar een Telfort Combi voordeel abonnement met nummer behoud. Mijn huidige KPN abonnement loopt echter nog een paar maanden door. Bij de aanvraag heb ik een nieuwe SIM-kaart ontvangen.

Moet ik de SIM kaart, zoals in de begeleidende email staat, direct activeren of pas als mijn Telfort Abonnement ingaat?

Alvast bedankt voor beantwoorden van mijn vraag.
icon

Beste antwoord door Stephen 11 juli 2017, 14:10

Hallo Peter, welkom op het forum en wat fijn dat je naar ons bent overgestapt! Je mag de simkaart gewoon activeren maar ik wil je vriendelijk verzoeken om hier geen gebruik van te maken voordat je abonnement van start gaat. Als je de simkaart nu gebruikt dan worden de kosten voor bellen en sms'en buiten de bundel gerekend. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo Peter, welkom op het forum en wat fijn dat je naar ons bent overgestapt! Je mag de simkaart gewoon activeren maar ik wil je vriendelijk verzoeken om hier geen gebruik van te maken voordat je abonnement van start gaat. Als je de simkaart nu gebruikt dan worden de kosten voor bellen en sms'en buiten de bundel gerekend. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hoi Stephen,, bedankt voor je duidelijke reactie.
Reputatie 8
Badge +7
Graag gedaan Peter! 🙂

Reageer