beantwoord

Overstap T-Mobile naar Telfort simkaart werkt niet

• 16 november 2018
  • 1 reactie
  • 158 keer bekeken

Eind oktober via de site een overstap aangevraagd met nummer behoud van T-Mobile naar Telfort icm combi oordeel.

Op 26 (dacht ik). De simkaart al gekregen en geactiveerd. Officieel is mijn contract per 6 november afgelopen bij T-Mobile.
Echter tot nu toe nog steeds geen werkende simkaart van Telfort.
Krijg de melding dat ik door administratieve redenen afgesloten ben.

Is er ergens iets mis gegaan, in opzegging bij T-Mobile of duurt het echt zo lang voordat nummer overgenomen en geactiveerd wordt?

Mvg
Effie
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 november 2018, 15:10

Hallo Effie, als je de melding krijgt dat je door administratieve redenen bent afgesloten snap ik dat je je afvraagt wat er gaande is! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je hierover eerder vandaag ook telefonisch contact hebt gehad. Daarbij is aangegeven dat het nummer op 26 november door ons overgenomen zal worden, vanaf dat moment zal het abonnement bij je huidige provider ook gestopt worden. Op die manier heb je tot het nummer bij ons actief is nog een werkende verbinding.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo Effie, als je de melding krijgt dat je door administratieve redenen bent afgesloten snap ik dat je je afvraagt wat er gaande is! Ik ben meteen voor je gaan kijken en ik zie dat je hierover eerder vandaag ook telefonisch contact hebt gehad. Daarbij is aangegeven dat het nummer op 26 november door ons overgenomen zal worden, vanaf dat moment zal het abonnement bij je huidige provider ook gestopt worden. Op die manier heb je tot het nummer bij ons actief is nog een werkende verbinding.

Reageer