beantwoord

overstap naar Telfort nog niet vlekkeloos

• 27 oktober 2017
  • 9 reacties
  • 185 keer bekeken

Gezien mijn tevredenheid met Telfort, heb ik een ander abonnement ook overgezet naar Telfort via een mooie aanbieding van Mobiel.nl.

Alleen ben ik nu al sinds 10-10 bezig het abonnement wat ik afgesproken heb ook te ontvangen. Na een foutieve geïncasseerde factuur en 1000 MB te weinig in de bundel probeert de backoffice van mobiel.nl met man en macht de backoffice van telfort te bereiken, telkens krijg ik de melding dat het is aangepast volgens telfort, helaas heeft dat tot nu toe geleid tot een spookfactuur die al betaald is en nog steeds een incorrect abonnement.

Wat moet ik doen om dit op te lossen en weer een tevreden klant te worden.

Hoor graag.
icon

Beste antwoord door Stephen 30 oktober 2017, 16:46

Bedankt voor het mailen van de bijlagen. Mijn collega heeft geprobeerd om contact met jou op te nemen maar helaas zonder succes. Het klopt inderdaad dat de bundels worden aangepast. Jij kan dit pas op 15 november zien maar in het systeem kan ik wel zien dat de aanpassing in werking is gezet. Mocht je volgende factuur niet verrekend zijn met het teveel betaalde bedrag van je eerste factuur laat het mij dan even weten. Ik ga er dan voor zorgen dat dit in orde wordt gemaakt. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

9 reacties

Krijg net een melding van Mobiel.nl dat alles bij de volgende factuurperiode 15/11 aangepast zou moeten zijn. Kan iemand mij vertellen of ik dit nu ook al in mijn telfort kan zien, ben het vertrouwen namelijk een beetje kwijt.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo ML-BKS, welkom op het forum! Wat jammer dat de overstap niet vlekkeloos is overlopen. Ik heb zojuist voor je gekeken maar zie dat de databundel nog niet is aangepast. Ik heb daarom mijn collega's van de Backoffice gemaild met de vraag of ze de melding van Mobiel.nl kunnen bevestigen. Na het weekend zul je hierover een bericht ontvangen. In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Excuses voor het ongemak.
Beste Stephen,

Bedankt voor je reactie, kan ik je prive een bericht sturen met bijlage dan zal ik het contract naar je mailen. Dit verkort wellicht de route naar de oplossing.

Hoor graag en groet,

Mark
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mark, ja dat kan hoor. Het e-mailadres heb ik je kenbaar gemaakt via een privébericht. Bij voorbaat dank!
Beste Stephen,

Ook via deze weg alvast bedankt, ik heb eindelijk het idee dat het wordt opgepakt. Bijlages zijn naar je gemaild.

Zie de oplossing dichterbij komen en vertrouwen neemt weer toe.

/Mark
Reputatie 8
Badge +16
Bedankt voor het mailen van de bijlagen. Mijn collega heeft geprobeerd om contact met jou op te nemen maar helaas zonder succes. Het klopt inderdaad dat de bundels worden aangepast. Jij kan dit pas op 15 november zien maar in het systeem kan ik wel zien dat de aanpassing in werking is gezet. Mocht je volgende factuur niet verrekend zijn met het teveel betaalde bedrag van je eerste factuur laat het mij dan even weten. Ik ga er dan voor zorgen dat dit in orde wordt gemaakt. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Beste Stephen,

Bedankt voor het snel oppakken en het oplossen.
Ik zie de nieuwe factuur van 15/11 met vertrouwen tegemoet!

Groet,

Mark
Beste Stephen,

Het Abonnement klopt nu. Nogmaals bedankt voor het snelle oppakken en het goed regelen.
Groet

Mark
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Mark,bedankt voor het melden en graag gedaan! Zodra ik weer iets voor jou kan betekenen dan zie ik graag een nieuw topic van jou tegemoet.

Reageer