beantwoord

Overstap naar prepaid annuleren

• 15 september 2017
  • 7 reacties
  • 122 keer bekeken

Goede dag ik zal me voorstellen me naam is antonio ik weet niet of me vraag hier in deze topic past maar ik probeer het mijn abo loopt af op 10 nov 2017 maar heb in september gebeld dat ik de abo wil opzeggen en verder wil gaan met prepaid dus 10 nov 2017 zou ik dus overstappen naar prepaid maar ik zou dat heel graag willen terug draaien en gewoon me abo gewoon door laten gaan is dat mogelijk?

Mvg antonio
icon

Beste antwoord door Stephen 18 september 2017, 16:12

Hallo Antonio, het is gelukt! Mijn collega's konden de opzegging voor je annuleren. Je abonnement zal nu gewoon doorlopen. Als het goed is heb je hiervan een bevestiging per mail ontvangen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Een opzegging of omzetting naar prepaid annuleren zou gewoon mogelijk moeten zijn. Dit kan Telfort in orde maken voor je. 🙂
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Antonio, welkom op het forum! Wat fijn dat je je abonnement toch wenst te behouden. Ik heb onze backoffice op de hoogte gesteld van jouw verzoek. Na het weekend nemen mijn collega's dan contact met jou op. Laat je dan even weten zodra je bent gebeld? In de tussentijd kun je mij ook gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Fijn weekend!
He stephen en koffiemok bedankt voor jullie snelle reactie ik had vandaag gebeld en telfort zei dat het niet kon ze zeiden dat ik een nieuwe simkaart kon krijgen maar dan moest ik verlengen heb gezegt dat ik dat niet wil wil liever overgaan tot onbepaalde tijd kan dan maandelijks opzeggen en blijven me kortingen doorgaan zoals op de voorwaarde staat hoor snel van jullie
Mvg Antonio
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Antonio, wat jammer dat het niet lukte via de klantenservice. Ik wacht nog even op mijn collega's van Backoffice. Wellicht kunnen zij nog iets voor je betekenen. Na het weekend zal ik je hierover berichten.
Oke ik wacht het af alvast bedankt voor je moeite!

Mvg
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Antonio, het is gelukt! Mijn collega's konden de opzegging voor je annuleren. Je abonnement zal nu gewoon doorlopen. Als het goed is heb je hiervan een bevestiging per mail ontvangen. Ik vertrouw erop jou hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Hartstikke bedankt Stephen ik heb nog geen email gehad maar als jij zegt dat het gelukt is dan vertrouw ik er op ben blij dat het geannuleerd is super bedankt!!

Reageer