beantwoord

Overschrijding dataverbruik

• 17 juli 2018
  • 2 reacties
  • 62 keer bekeken

Gisteren heeft een medewerker een forse dataoverschrijding veroorzaakt. Hij had zijn laptop internet gegeven via zijn telefoon (BMK ***84 77). Hij had eerder al een waarschuwing gekregen van 80% en kreeg gisteren die van 100%. Hij wilde nog iets afronden op zijn laptop en heeft nu in minder dan een half uur blijkbaar 5 GB verbruikt met een bundel van 1 GB. Onze systeembeheerder heeft e.e.a. nagekeken en blijkbaar heeft de laptop een update binnengehaald.
Is het mogelijk het dataverbruik bij overschrijding van de beschikbare databundel te stoppen of op een zeer lage snelheid voort te zetten? Waar kun je überhaupt hiervan iets instellen?
Kan ik alsnog een bundel voor dit abonnement kopen met terugwerkende kracht of hangt me nu een 'boete' van € 600,00 boven het hoofd?
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 19 juli 2018, 16:12

Hoi Thermeta, welkom op het forum en wat balen dat dit is zo is gelopen. Gaat het om internet in het buitenland of in het binnenland en gaat het om een zakelijk abonnement? Als ik het zo lees wel. In dat geval kunnen mijn collega's van de zakelijke markt je hier beter bij hebben, daar zij de kennis en kunde in huis hebben hiervoor. Zij zijn telefonisch te bereiken via 0800 0201057.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi Thermeta, welkom op het forum en wat balen dat dit is zo is gelopen. Gaat het om internet in het buitenland of in het binnenland en gaat het om een zakelijk abonnement? Als ik het zo lees wel. In dat geval kunnen mijn collega's van de zakelijke markt je hier beter bij hebben, daar zij de kennis en kunde in huis hebben hiervoor. Zij zijn telefonisch te bereiken via 0800 0201057.
Oké, dank je; het gaat idd om een zakelijk abonnement.

Reageer