overname abonnement door Belcentrale

  • 7 november 2014
  • 36 reacties
  • 1984 keer bekeken


Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

36 reacties

Reputatie 8
Badge +16
22.1 De Overeenkomst wordt aangegaan voor onbepaalde tijd en heeft een minimumduur van één jaar te rekenen vanaf de datum van indienststelling, tenzij met de Contractant schriftelijk een andere periode tegen nader vast te stellen voorwaarden is overeengekomen.

Even puur uit nieuwsgierigheid, hoe lang was de minimum termijn, en is er NA de overname door Telfort nog een wijziging doorgevoerd in de overeenkomst, waardoor de voorwaarde van Telfort zelf van kracht zouden zijn geworden? Denk even aan naamswijziging. uitbreiding van het aantal belminuten, aantal telefoonnummers, uitbreiding internetbundels.

Het is puur een gok wat ik hier doe maar het zou de reden zijn waardoor Telfort de mogelijkheid had om de AV te wijzigen en nu een hoge slotnota stuurt.
Badge +2
Zoals je merkt heeft nog niemand van Telfort hier gereageerd. Telfort Zakelijk zit per definitie niet op het forum, dus je kan hier op het forum zoveel zeggen als je wilt; indien je wil dat Telfort met je mee kijkt, kan je het beste de zakelijke klantenservice bellen.

Succes!
Badge +2
Zoals je merkt heeft nog niemand van Telfort hier gereageerd. Telfort Zakelijk zit per definitie niet op het forum, dus je kan hier op het forum zoveel zeggen als je wilt; indien je wil dat Telfort met je mee kijkt, kan je het beste de zakelijke klantenservice bellen.

Succes!
Badge +2
Zoals je merkt heeft nog niemand van Telfort hier gereageerd. Telfort Zakelijk zit per definitie niet op het forum, dus je kan hier op het forum zoveel zeggen als je wilt; indien je wil dat Telfort met je mee kijkt, kan je het beste de zakelijke klantenservice bellen.

Succes!
Badge +2
Zoals je merkt heeft nog niemand van Telfort hier gereageerd. Telfort Zakelijk zit per definitie niet op het forum, dus je kan hier op het forum zoveel zeggen als je wilt; indien je wil dat Telfort met je mee kijkt, kan je het beste de zakelijke klantenservice bellen.

Succes!
Badge +2
Zoals je merkt heeft nog niemand van Telfort hier gereageerd. Telfort Zakelijk zit per definitie niet op het forum, dus je kan hier op het forum zoveel zeggen als je wilt; indien je wil dat Telfort met je mee kijkt, kan je het beste de zakelijke klantenservice bellen.

Succes!
Badge +2
Zoals je merkt heeft nog niemand van Telfort hier gereageerd. Telfort Zakelijk zit per definitie niet op het forum, dus je kan hier op het forum zoveel zeggen als je wilt; indien je wil dat Telfort met je mee kijkt, kan je het beste de zakelijke klantenservice bellen.

Succes!
Badge +2
Zoals je merkt heeft nog niemand van Telfort hier gereageerd. Telfort Zakelijk zit per definitie niet op het forum, dus je kan hier op het forum zoveel zeggen als je wilt; indien je wil dat Telfort met je mee kijkt, kan je het beste de zakelijke klantenservice bellen.

Succes!
Badge +2
Zoals je merkt heeft nog niemand van Telfort hier gereageerd. Telfort Zakelijk zit per definitie niet op het forum, dus je kan hier op het forum zoveel zeggen als je wilt; indien je wil dat Telfort met je mee kijkt, kan je het beste de zakelijke klantenservice bellen.

Succes!
Badge +2
Goeie internet verbinding, excuses voor de 6x hetzelfde bericht. Laten we hopen dat de inhoud nu duidelijk Is.
Reputatie 8
Badge +2
@mariandeL12,

Jammer dat een reactie uitblijft. Ik ga er vanuit dat Matthijs1986 jou heeft voorzien van een wijze raad.
Indien je nog vragen hebt dan mag je deze stellen in een https:// https://forum.telfort.nl/topic/new?forum_id=273.

Dit topic gaat op slot.

@Matthijs1986,

Thanks! :D

Michael