beantwoord

Overgezet naar KPN nu minder MB

• 12 februari 2020
  • 4 reacties
  • 204 keer bekeken

Badge

Ik ben recentelijk overgezet naar KPN. Bij Telfort heb ik 2400MB per maand.

Ik zie dat ik bij KPN maar 2000MB heb. Omzetting is toch met behoud van huidige bundels? En 3 maanden behoud van bundel?

icon

Beste antwoord door Galdor68 12 februari 2020, 21:52

Dit moet je eigenlijk op het KPN forum vragen.

Het is 2 maanden meenemen dus de huidige en van de twee maanden het ongebruikt te goed.

Niet alle minuten en Mb's worden goed weergegeven in Mijn KPN met name voordeel Mb's waar de 400Mb onder vallen naar ik vermoed. In het verbruiks overzicht zouden de totaal aantal Mb's wel goed moeten staan.

Bekijk reactie

4 reacties

Dit moet je eigenlijk op het KPN forum vragen.

Het is 2 maanden meenemen dus de huidige en van de twee maanden het ongebruikt te goed.

Niet alle minuten en Mb's worden goed weergegeven in Mijn KPN met name voordeel Mb's waar de 400Mb onder vallen naar ik vermoed. In het verbruiks overzicht zouden de totaal aantal Mb's wel goed moeten staan.

Reputatie 8
Badge +12

Hoi @forum026, ik begrijp dat jouw data niet is wat het zou moeten zijn volgens jou. Dat is balen, ik zou graag mee willen kijken, maar die mogelijkheid heb ik niet meer. Ik wil je graag naar KPN verwijzen. Mijn collega's willen je graag helpen. 

Badge

Zal vraag in KPN forum zetten.

Hoop dat mijn vragen daar net zo snel beantwoord worden als op dit forum.

Ben/was altijd heel tevreden over Telfort en dit forum. Bedankt voor de support

Reputatie 8
Badge +12

Graag gedaan. Je zal zeker een antwoord krijgen. Mijn collega's kunnen meekijken, ik niet meer. Maakt het wel zo makkelijk. Komt goed. :)

Reageer