beantwoord

Overgestapt en nu gedeeltelijk onbereikbaar nieuwe provider

  • 26 mei 2017
  • 1 reactie
  • 484 keer bekeken

Mijn dochter is onlangs overgestapt met nummerbehoud van Telfort naar Simpel met iPhone 5s. 22 mei ging haar nieuwe abonnement in. Iedereen kan haar bellen, alleen mensen met een Telfort abonnement (zoals ik) of met een KPN abonnement (zoals haar moeder) kunnen haar niet bellen. Wij krijgen: HET DOOR U GEKOZEN NUMMER IS NIET IN GEBRUIK!
Het vreemde is dat zij ons wel kan bellen en smssen en whatsapp gaat ook twee kanten op.
Aangezien Telfort en KPN op hetzelfde netwerk zitten vroeg ik mij af of haar nummer aan Telfort/KPN kant geblokkeerd is? Kan dat?

Voor de vindbaarheid van het topic is de titel aangepast.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 30 mei 2017, 12:31

Zo te lezen is de routering niet helemaal vlekkeloos verlopen. Aangezien Simpel de nieuwe provider is kan je dochter het beste contact opnemen met Simpel.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +15
Zo te lezen is de routering niet helemaal vlekkeloos verlopen. Aangezien Simpel de nieuwe provider is kan je dochter het beste contact opnemen met Simpel.

Reageer