beantwoord

Overgang Telfort naar KPN

• 13 januari 2020
  • 4 reacties
  • 1289 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

Ik kreeg ook een mail met melding mbt de overzetting

Uw abonnement Telfort BelBundel 2018 2000/150 wordt overgezet naar TFT BelBundel 2018 2000/150. Daarmee behoudt u gewoon dezelfde bundels voor hetzelfde maandbedrag.

Vanwege combivoordeel heb ik nu 4GB en 5 euro korting op internet en tv. Er zou niks moeten veranderen maar ben toch benieuwd.

Het abonnement is nu 12,50 per maand. Het identieke abonnement bij KPN is 19 euro per maand. Nou loopt het contract nog tot juli 2021, dus tot zolang blijven we denk ik hangen, maar daarna vrees ik dat het overstappen wordt.

En dan gaat straks ook het internet en televisie-abo nog over. En zit even in te vullen met wat ik nu heb. Dan gaan we dus van pakweg 45 euro per maand naar 66 euro per maand. Dan wordt Ziggo met meer snelheid wel aantrekkelijker.

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 14 januari 2020, 12:07

Hoi @DikkieDick, de overgang naar KPN komt dichtbij en ik snap dat dit zulke vragen oproept. Goed dat je het aankaart, zodat we je hiermee kunnen helpen en je vragen kunnen beantwoorden.

De antwoorden die jimny en Galdor hierboven hebben gegeven kloppen helemaal. De informatie over de KPN bundel die je straks krijgt is zonder CombiVoordeel verdubbeling. Die kan je er gewoon bij denken, zeg maar. Alle voordelen die je nu hebt gaan mee naar KPN. Dat geldt dus ook voor de CombiVoordeel verdubbeling, en het geldt ook voor eventuele extra bundels die je als verlengvoordeel gekregen hebt. Dat betekent dat je bundel precies zo blijft als dat het nu is. 

Verder verandert de prijs van jouw abonnement niet zonder dat je zelf een wijziging doet. Stel dat je in de toekomst bij KPN zou gaan verlengen, dan pas verandert jouw abonnement en prijs naar datgene dat je zelf kiest. Nu bij de overgang behoudt je gewoon dezelfde bundel en prijs per maand, net als je voorwaarden die je nu hebt.

We hebben speciaal een topic ingericht voor de samengang van Telfort en KPN. Hier kan je veel informatie vinden over de overgang. Als er nog vragen zijn, laat het gerust daar weten.

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 1
Badge

Ok. Dank voor alle reacties. Ik houd het in de gaten. Ga er ook eigenlijk vanuit dat alles bij het ‘oude’ blijft totdat de contracten aflopen. Nou ja, voor internet en tv wacht ik sowieso nog op glasvezel, wat eind 2021 bij ons beschikbaar zou moeten zijn. Want de ADSL-lijn van 25Mbit voldoet bijna niet meer. ;-)

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @DikkieDick, de overgang naar KPN komt dichtbij en ik snap dat dit zulke vragen oproept. Goed dat je het aankaart, zodat we je hiermee kunnen helpen en je vragen kunnen beantwoorden.

De antwoorden die jimny en Galdor hierboven hebben gegeven kloppen helemaal. De informatie over de KPN bundel die je straks krijgt is zonder CombiVoordeel verdubbeling. Die kan je er gewoon bij denken, zeg maar. Alle voordelen die je nu hebt gaan mee naar KPN. Dat geldt dus ook voor de CombiVoordeel verdubbeling, en het geldt ook voor eventuele extra bundels die je als verlengvoordeel gekregen hebt. Dat betekent dat je bundel precies zo blijft als dat het nu is. 

Verder verandert de prijs van jouw abonnement niet zonder dat je zelf een wijziging doet. Stel dat je in de toekomst bij KPN zou gaan verlengen, dan pas verandert jouw abonnement en prijs naar datgene dat je zelf kiest. Nu bij de overgang behoudt je gewoon dezelfde bundel en prijs per maand, net als je voorwaarden die je nu hebt.

We hebben speciaal een topic ingericht voor de samengang van Telfort en KPN. Hier kan je veel informatie vinden over de overgang. Als er nog vragen zijn, laat het gerust daar weten.

Ook voor thuis internet zullen we er van uit mogen gaan dat we onze huidige prijzen behouden.

Die 19,00 is alleen voor klanten die geen andere KPN of Telfort producten afnemen.

Reputatie 8
Badge +18

Het combi voordeel.blijf je gewoon behouden tenminste als je dat nu.ook hebt

Reageer