beantwoord

Overgaan naar KPN met mobiel

• 23 december 2019
  • 4 reacties
  • 168 keer bekeken

Reputatie 1

5 weken voor 26 januari zouden telfort klanten informatie krijgen over het overgaan naar kpn we zitten binnen deze 5 weken en ik weet nog steeds niks

icon

Beste antwoord door jimny 23 december 2019, 13:11

5 weken voor 26 januari zouden telfort klanten informatie krijgen over het overgaan naar kpn we zitten binnen deze 5 weken en ik weet nog steeds niks

klanten die na een bepaald jaar zitten krijgen 5 weken van te voren bericht en klanten met abonnementen vanaf 2018 en 2019 krijgen 2 weken van te voren bericht

Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 2

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/telfort-mobiel-wordt-kpn-mobiel.htm

Het gaat met name om klanten waar iets meer wijzigt, zoals het meteen ingaan van wijzigingen, vooral voor deze klanten is die periode van belang in verband met opzeggen, hoewel klanten met deze contracten voor het merendeel al vrij zullen zijn.

Voor het merendeel met een lopend recent contact veranderd er weinig daarmee is de plicht en het belang anders.

Het jaar is nog niet om mogelijk krijg je zelfs begin 2020 pas bericht.

Reputatie 8
Badge +17

klanten die na een bepaald jaar zitten krijgen 5 weken van te voren bericht en klanten met abonnementen vanaf 2018 en 2019 krijgen 2 weken van te voren bericht

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @jeff5976, goed dat je dit vraagt als je nog geen bericht hebt gekregen. Je hoeft je geen zorgen te maken, ook jij zult worden overgezet naar KPN. Zoals jimny al zegt hangt er ook vanaf wat voor abonnement je hebt. Op de link die Neel25 geeft leggen we bij de veelgestelde vragen ook uit dat je begin volgend jaar nog een bericht kunt krijgen als je nog niets hebt gehad. Je zult in die categorie vallen, het komt goed :slight_smile:

Reageer