beantwoord

Overeenkomst abonnement

• 3 juni 2018
  • 9 reacties
  • 196 keer bekeken

Hallo vraagje ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij jullie of verlengd eigenlijk maar hoe krijg ik mijn nieuwe overeenkomst met prijzen etc
Moet ik deze uitprinten ergens of krijg ik die toegestuurd?
icon

Beste antwoord door wasbeer 4 juni 2018, 20:51

Hallo Wasbeer, welkom op het forum! Indien je de bevestiging nog niet hebt ontvangen kun je dan je postcode en huisnummer toevoegen aan jouw profiel?
Bij voorbaat dank!
het toestel is inmiddels binnen en alle benodigdheden die er bij horen zijn aanwezig.
Toch bedankt voor je reactie👍🏻
Bekijk reactie

9 reacties

Je hoort je nieuwe overeenkomst via email te ontvangen. En de kans is dat als je een nieuwe sim krijgt daar een kopie bij zit.
Reputatie 8
Badge +17
Wanneer heb je het abo verlengd, want normaal gesproken krijg je dan een mailtje waar een bijlage bijzit van je nieuwe contract.
Wellicht dat het in je spambox zit
Wanneer heb je het abo verlengd, want normaal gesproken krijg je dan een mailtje waar een bijlage bijzit van je nieuwe contract.
Wellicht dat het in je spambox zit
gister verlengd met nieuw toestel wel een bevestiging van in behandeling en dat het toestel onderweg is maar nog geen overeenkomst in de mail ook niet spam
Maar wacht nog wel ff af
In ieder geval bedankt voor het beantwoorden
Je hoort je nieuwe overeenkomst via email te ontvangen. En de kans is dat als je een nieuwe sim krijgt daar een kopie bij zit.nog niet gekregen afwachten nog ff dus het is weekend😉
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Wasbeer, welkom op het forum! Indien je de bevestiging nog niet hebt ontvangen kun je dan je postcode en huisnummer toevoegen aan jouw profiel?
Bij voorbaat dank!
Bij voorbaat dank!
het toestel is inmiddels binnen en alle benodigdheden die er bij horen zijn aanwezig.
Toch bedankt voor je reactie👍🏻
Badge +18
....
alle benodigdheden die er bij horen zijn afwezig

Aanwezig mag ik hopen..:)
....
alle benodigdheden die er bij horen zijn afwezig

Aanwezig mag ik hopen..:)

Dom dom ja zeker alles wat er bij hoort is aanwezig hoor🤗
Reputatie 8
Badge +16
Hallo wasbeer, bedankt voor het melden! Fijn dat je alles hebt mogen ontvangen.

Je reactie heb ik aangepast. Er staat nu aanwezig. 🙂

Reageer