beantwoord

overeenkomst

• 20 mei 2017
  • 11 reacties
  • 1323 keer bekeken

Reputatie 1
Goedemiddag. heb net mijn simkaart ontvangen, heb het geactiveerd volgens de beschrijving, dus stop de nieuwe simkaart in mijn telefoon, en moet dan volgens de beschrijving een pincode t.w. 0000 invoeren, maar ik krijg gewoon de gegevens van mijn oude telefoon te zien. Het abonnement gaat 19-06 in, is dat de reden? Ik neem aan dat ik tot die datum met mijn oude simkaart van de andere provider kan werken? Ik heb ook bij mijn bevestiging van mijn bestelling een formulier gekregen met o.a. een overeenkomst, moet ik die nu tekenen en terugsturen? (ik heb dit in het verleden nooit gehad) Heel veel vragen, ik hoop dat ik antwoord krijg. Alvast bedankt en groetjes Hanneke
icon

Beste antwoord door Stephen 23 mei 2017, 16:56

Hallo Hanneke, geen probleem hoor. Ik heb net even het een en ander voor je uitgezocht. Ik zie dat je gebruik maakt van nummerbehoud welke is goedgekeurd door je oude provider. Op 22 juni 2017 wordt je nummer overgezet. Dat is tevens ook de datum waarop je mobiele abonnement officieel van start gaat. Je kunt de simkaart inderdaad al gebruiken maar ik zou dat niet doen omdat je dan kosten buiten de bundel maakt. Het is dan beter om te wachten tot 22 juni 2017. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Bekijk reactie

11 reacties

Als je oude abonnement op 19-06 stopt, en op die datum je nieuwe start, moet je tot die datum je oude simkaart gebruiken.
Anders ga je bij Telfort buiten-bundel tarieven betalen.
Je kent deze service pagina's?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/nummerbehoud-mobiele-nummer-aanvragen.htm
Reputatie 1
dank je wel voor je antwoord, ik ga die link even lezen.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Hanneke, is alles nu duidelijk aan de hand van jimny's reactie of heb je nog vragen?
Reputatie 1
hallo Stephen, Het is me in zoverre duidelijk, dat alles omgezet wordt per 19 juni, maar ik lees in een mail dat mijn mobiel op 19 juli wordt ongezet, ik denk dat het een vergissing is. Ik kreeg ook een mail dat ik mijn nieuwe simkaart nu kan gebruiken, maar ik neem aan dat ik toch eerst bericht van mijn oude provider moet krijgen dat mijn abonnement is afgelopen. IK weet niet of ik bij jou terecht kan met deze vraag, dus nog een keer jouw reactie a.u.b.. Alvast bedankt. Groetjes Hanneke
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Hanneke, geen probleem hoor. Ik heb net even het een en ander voor je uitgezocht. Ik zie dat je gebruik maakt van nummerbehoud welke is goedgekeurd door je oude provider. Op 22 juni 2017 wordt je nummer overgezet. Dat is tevens ook de datum waarop je mobiele abonnement officieel van start gaat. Je kunt de simkaart inderdaad al gebruiken maar ik zou dat niet doen omdat je dan kosten buiten de bundel maakt. Het is dan beter om te wachten tot 22 juni 2017. Heb ik je hiermee voldoende geïnformeerd?
Reputatie 1
Hallo Stephan, Je hebt het me heel duidelijk uitgelegd. Hartelijk dank daarvoor. Groetjes Hanneke
Reputatie 8
Badge +7
Graag gedaan Hanneke! 🙂
Reputatie 1
goede avond., IK ben zwaar teleurgesteld in Telfort, ik ben een nieuwe klant, vanaf maandag zijn ze begonnen met aansluiten, niet gelukt, vandaag weer een monteur geweest niet gelukt. nu heb ik geen telefoon tv internet en radio. Helaas kan ik niet meteen opzeggen, want dat zou ik dan nu doen. Ik wacht op een nieuwe modem, en op een monteur, die ik zelf moest bellen voor een afspraak maar hebben mij een verkeerd nummer gegeven, al met al heb ik niets , maar heeft het wel geld gekost. IK zou vanmiddag teruggebeld worden, maar je raadt het al, niets gehoord. Ik ben het zat!!!!!!!!!!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Hanneke, ik kan je teleurstelling goed begrijpen. Het nieuwe modem is onderweg. Helaas is er geen tijdsvak bekend maar je ontvangt hem vandaag nog. Daarna kun je contact opnemen met het nummer dat ik je kenbaar heb gemaakt. Laat je even weten als het is gelukt?
Reputatie 1
Hallo Stephen, het houdt niet op.De monteur is vergeten mijn vaste telefoon en mobiel aan te sluiten. Mobiel heb ik voor elkaar gekregen, maar de vaste telefoon niet. En nu? Weer bellen?Ik hoop dat ik je daarna niet meer hoef lastig te vallen.Ik denk dat je niet blij met me bent, maar ik kan hier ook niets aan doen, en ben ook niet blij
Groetjes Hanneke
Reputatie 8
Badge +7
Hallo Hanneke, ik ben wel blij met jou hoor. Ik zal alleen nog blijer worden als alles is opgelost. :)
Fijn dat het is gelukt met mobiel. Doet vast bellen het inmiddels? In afwachting van jouw reactie.

Reageer