beantwoord

Oudere facturen mobiel opvragen

• 10 april 2017
  • 2 reacties
  • 276 keer bekeken

Hoi, ik heb mijn gedaileerde facturen nodig van mijn mobiel maar aangezien ik geen mijn telfort meer heb omdat ik geen klant meer ben wil ik graag weten hie ik ze kan opvragen.
mvg
icon

Beste antwoord door Michael 20 april 2017, 11:06

Hi ejp van boekholdt, ik heb je zojuist de betreffende facturen toegestuurd. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 8
Badge +2
Hi ejp van boekholdt, welkom op het forum van Telfort! ik kan deze facturen voor je opsturen via e-mail als je wilt. Graag ontvang ik dan je postcode, huisnummer, 06-nummer en de laatste drie cijfers van je IBAN-nummer in een privébericht. Ik pak het dan verder op voor je.
Reputatie 8
Badge +2
Hi ejp van boekholdt, ik heb je zojuist de betreffende facturen toegestuurd. Ik ga ervan uit dat je zo voldoende weet. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

Wil je feedback geven op hoe ik je heb geholpen? Doe dat dan hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser.