beantwoord

Opzegging niet werkende 3G

• 15 juni 2012
  • 3 reacties
  • 2882 keer bekeken

Mijn ordernr was 1205059558 en telfort mobile nummer is 06-********
Afgelopen Mei had ik Telfort sim-only abonnement afgesloten en geactiveerd. Na activeren bleek het 3g internet niet te werken. Dus had ik gebeld met telfort en ze zeiden dat er een storing was, maar na twee dagen kon ik toen nog steeds het 3g internet niet gebruiken.

Dus had ik mijn vraag per e-mail gestuurd. Op 14 mei kreeg ik een antwoordt dat mijn vraag en het zou aan mijn instelling kunnen liggen, maar ik had het instelling van telfort site overgenomen dus dat zou moeten klopen. Toen had ik het simkaart terug gestuurd naar Telfort online shop want wat moet ik doen met een abonnement zonder internet. Op 18 mei kreeg ik een e-mail van telfort dat het simkaart in goede staat was ontvangen.

Dus dacht ik dat ik het abonnement had opgezegged. Maar afgelopen woensdag kon ik nog steeds inloggen op mijn telfort account naar mijn verbazing werdt er voor twee maanden gefactureerd en die zal op 19 juni geincaseerd worden.*

Toen had ik een klacht via telfort website ingediend met het vraag dat dit niet klopte. Ik kreeg een mail terug dat ze helemaal geen e-mail naar mij heeft gestuurdt op 18 mei. Nu heb ik per reactie een e-mail terug gestuurdt dat het mischien een andere afdeling was die het e-mail had verstuurdt want het e-mail adres was anders.Het ene e-mail adres was [email]noreply@telfort.nl[/email] en het andere was [email]noreply@telfortmail.nl[/email], maar nu krijg ik helemaal geen reactie meer op het reactie die ik had verstuurd en nu weet ik nog steeds niet of ik het abonnement heeft opgezegd of niet.

Dus mijn vraag kan iemand me meer duidelijkheid geven wat er aan de hand is. Want ik heb nu geen sim-kaart en straks moet ik voor 2 maanden betalen voor een dienst die ik niet heb gebruik van gemaakt.

Met vriendelijke groeten

Hanliang Zhao

Edit moderator: geen privégegevens in het topic plaatsen.
icon

Beste antwoord door Laila 26 juni 2012, 13:04

De opzegging was niet volledig doorgevoerd waardoor de facturatie is doorgelopen, onze excuses hiervoor. De klantenservice heeft het bovenstaande alsnog op 20 juni opgelost. Het abonnement is met terugwerkende kracht afgesloten en dat is ook bevestigd per e-mail. Rond 14 juli wordt de eindfactuur opgemaakt.

Laïla
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 1
Beste Hanliang,

Kijk eens naar onderstaande uitspraak. Je staat volkomen in je recht om de overeenkomst eenzijdig te ontbinden. Telfort heeft namelijk wanprestatie geleverd door niet-volledige nakoming van de gemaakte afspraken (een abonnement met mobiel internet). Je hebt zelfs recht op schadevergoeding van de periode van aanvang abonnement tot 18-5-2012 (de datum waarop de simkaart in goede staat is ontvangen) en je middels meerdere wegen hebt duidelijk gemaakt de verbintenis te willen beëindigen. Laat je niet met het kluitje het riet in sturen!

http://www.juridischkennisportaal.nl/wiki/ict-en-telecomrecht/geschil-internet-telecom-provider/beding-tot-betaling-resterende-abonnementsgelden-in-voorwaarden-is-onredelijk-bezwarend.htm
Badge
Welkom op het forum Hanliang! Graag kijk ik dit voor u na. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
Badge
De opzegging was niet volledig doorgevoerd waardoor de facturatie is doorgelopen, onze excuses hiervoor. De klantenservice heeft het bovenstaande alsnog op 20 juni opgelost. Het abonnement is met terugwerkende kracht afgesloten en dat is ook bevestigd per e-mail. Rond 14 juli wordt de eindfactuur opgemaakt.

Laïla