Afgelopen Mei had ik Telfort sim-only abonnement afgesloten en geactiveerd. Na activeren bleek het 3g internet niet te werken. Dus had ik gebeld met telfort en ze zeiden dat er een storing was, maar na twee dagen kon ik toen nog steeds het 3g internet niet gebruiken.
Dus had ik mijn vraag per e-mail gestuurd. Op 14 mei kreeg ik een antwoordt dat mijn vraag en het zou aan mijn instelling kunnen liggen, maar ik had het instelling van telfort site overgenomen dus dat zou moeten klopen. Toen had ik het simkaart terug gestuurd naar Telfort online shop want wat moet ik doen met een abonnement zonder internet. Op 18 mei kreeg ik een e-mail van telfort dat het simkaart in goede staat was ontvangen.
Dus dacht ik dat ik het abonnement had opgezegged. Maar afgelopen woensdag kon ik nog steeds inloggen op mijn telfort account naar mijn verbazing werdt er voor twee maanden gefactureerd en die zal op 19 juni geincaseerd worden.*
Toen had ik een klacht via telfort website ingediend met het vraag dat dit niet klopte. Ik kreeg een mail terug dat ze helemaal geen e-mail naar mij heeft gestuurdt op 18 mei. Nu heb ik per reactie een e-mail terug gestuurdt dat het mischien een andere afdeling was die het e-mail had verstuurdt want het e-mail adres was anders.Het ene e-mail adres was [email]noreply@telfort.nl[/email] en het andere was [email]noreply@telfortmail.nl[/email], maar nu krijg ik helemaal geen reactie meer op het reactie die ik had verstuurd en nu weet ik nog steeds niet of ik het abonnement heeft opgezegd of niet.
Dus mijn vraag kan iemand me meer duidelijkheid geven wat er aan de hand is. Want ik heb nu geen sim-kaart en straks moet ik voor 2 maanden betalen voor een dienst die ik niet heb gebruik van gemaakt.
Met vriendelijke groeten
Hanliang Zhao
Edit moderator: geen privégegevens in het topic plaatsen.
Beste antwoord door Laila
Laïla