beantwoord

Opzegging niet werkend abonnement

  • 24 mei 2012
  • 4 reacties
  • 3873 keer bekeken

Opzegging niet werkend abonnement, daar ik geen antwoord op een mail krijg:

ordernummer: 1205139016
Startdatum die ik hebt gekozen is 14-05-2012.
Na dat ik had geactiveerd en het nummer 0644055905 kreeg bleek dat ik geen bereik heb bij ons thuis
Om die reden zeg ik hierbeide de contracten van mij en mijn vrouw op op.
De envelop van mijn vrouw ORDERNr 1205131342?, zit nog dicht met de simcard en activeer ik niet daar die ook niet werkt.Jaren geleden deed ik een prepaid van Telfort weg daar er toen ook geen dekking in ons huis was.
We wilde samen gebruik maken van Telfort om gratis onderling te bellen wat dus onmogelijk is.
wilmavlinderATgmail.com
icon

Beste antwoord door Laila 25 mei 2012, 14:22

Welkom op het forum Wilma Rob! Graag laat ik voor u uitzoeken wat de status is van uw ingezonden vraag. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Update
Bedankt voor de aanvullende gegevens! Op 21-05-2012 17.42 uur is er een klacht voor u aangemaakt, op 25-05-2012 is uw klacht opgepakt. Mijn collega heeft u helaas niet kunnen bereiken op het alternatieve nummer. Ik heb de betreffende afdeling gevraagd om opnieuw contact met u op te nemen. Ik hou het voor u in de gaten.

Laïla
Bekijk reactie

4 reacties

Badge
Welkom op het forum Wilma Rob! Graag laat ik voor u uitzoeken wat de status is van uw ingezonden vraag. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Update
Bedankt voor de aanvullende gegevens! Op 21-05-2012 17.42 uur is er een klacht voor u aangemaakt, op 25-05-2012 is uw klacht opgepakt. Mijn collega heeft u helaas niet kunnen bereiken op het alternatieve nummer. Ik heb de betreffende afdeling gevraagd om opnieuw contact met u op te nemen. Ik hou het voor u in de gaten.

Laïla
Telfort is erg goed in het negeren van zn klanten, zelf heb ik een probleem met telfort dit ook op het forum gezet en wat denk je , je kan niet meer inloggen op het forum en de klantenservice doet als of hun neus bloed!!
Gelukkig zit ik nog maar een paar maanden aan telfort VAST en dan zijn we weer VRIJ hmmmm heerlijk, daaaaaag telfort.
Mensen neem A.U.B een andere provider. Telfort is een schande wat klanten service aangaat.
Als je klant wilt worden oke, maar als je klant bent met een vraag oei, dan heb je pech!!
En het mooiste is dat iedereen het met me eens is , behalve natuurlijk de medewerkers van Telfort. Ook deze schrijen stukken op dit forum om Telfort er toch een beetje goed uit te laten zien. Want alleen maar negative reacties op het forum ziet er voor Telfort niet goed uit!!!!

Rechtsbijstand inschakelen en de consumentenbond + al je gesprekken schiftelijk doen om een dossier aan te maken voor rechtsbijstand. 
Reputatie 8
Badge +16
Oude topics kicken met je eigen problemen is niet nodig...


Open gewoon een nieuw topic... dat houdt het forum overzichtelijk.
Oude topics kicken met je eigen problemen is niet nodig...


Open gewoon een nieuw topic... dat houdt het forum overzichtelijk.



O , was geen probleem maar een opmerking over het topic dusssss , duidelijk verschil  Hmmmmmm.

Reageer