beantwoord

opzeggen werkt niet, geen reactie op contact mail.

• 10 juni 2016
  • 2 reacties
  • 136 keer bekeken

Ik heb vorige week een vraag gesteld via het contact formulier op jullie website maar ik heb daar nog geen reactie op gekregen.
ik kan niet de klantenservice bellen omdat 0900 nummers bellen met prepaid heel duur is (1,50 per minuut)
Als het kan zou ik graag een reactie willen krijgen naar mijn email.
Mijn vraag die ik via het contact formul;ier gesteld heb is of ik mijn abbonnementen op kan zeggen en alleen mijn email adres kan behouden.

Ik zie graag een reactie hier op.
icon

Beste antwoord door Michael 10 juni 2016, 20:22

Hi Dennis!

Vervelend dat er nog niet gereageerd is op je verzoek. Zoals Matthijs al aangeeft, hebben we niet direct de mogelijkheid om e-mailadressen te behouden bij een opzegging; deze gaan dan verloren.

Weet je zo genoeg of kan ik je nog helpen met een andere vraag? 🙂
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +2
Welke prepaid aanbieder rekent €1,50 per minuut voor bellen?! Dat is echt niet meer van deze tijd. Tijd voor een nieuwe prepaid aanbieder zou ik zeggen. Telfort zelf rekent slechts €0,50 per gesprek, en per telefoon kun je enkel opzeggen. Opzeggen per post werkt wel, in de zin van dat je na ontvangst van de brief dan alsnog anoniem wordt gebeld om de opzegging definitief te kunnen maken. Kortom; dan ben je zo een week verder, en de abonnementskosten voor die week zijn waarschijnlijk hoger dan toch maar even de klantenservice bellen.

On topic: er bestaat niet de mogelijkheid je email te behouden als je je abonnement op zegt.

Succes en een fijn weekend!
Reputatie 8
Badge +2
Hi Dennis!

Vervelend dat er nog niet gereageerd is op je verzoek. Zoals Matthijs al aangeeft, hebben we niet direct de mogelijkheid om e-mailadressen te behouden bij een opzegging; deze gaan dan verloren.

Weet je zo genoeg of kan ik je nog helpen met een andere vraag? 🙂