Opzeggen wegens wanprestatie

  • 8 mei 2014
  • 0 reacties
  • 620 keer bekeken

Reputatie 1
Vanaf 14 april is er bij Telfort al een storing wat betreft het aanmaken van een nieuw wachtwoord voor webmail wanneer je je oude wachtwoord kwijt bent geraakt. Dat is VIER hele weken. Ik plaats dit bericht voor een vriendin die nu al weken niet bij haar mail kan komen. Klantenservice kan niet helpen, de Telfort winkel kan niet helpen. Vier weken geen mail kunnen ontvangen, weten jullie wat dit betekent? Hoeveel nota's er binnenkomen, bevestigingen, laat staan persoonlijke berichten? Vier weken lang?
Zelfs de Telfort winkel zegt dat het schandelijk is, maar ja zij kunnen er ook niets aan doen en er is geen manier om de mail die toch ergens op de server bij jullie blijft steken, door te sturen naar een ander mailadres. Volgens de winkel is dit reden genoeg om het contract tussendoor te beëindigen.

Jullie webcare op Facebook heeft ook het hoofd in de schoot gelegd zo te zien, dus nu maar proberen via dit forum. Jullie moeten echt wel heel snel met een oplossing komen, en als dit niet lukt overstappen naar een betere provider toestaan. (binnen de contractperiode)

Hoe gaan jullie dit afhandelen?

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer