vraag

Opzeggen wegens persoonlijke omstandigheden

• 1 september 2014
  • 0 reacties
  • 767 keer bekeken

Enige tijd geleden heb ik een medewerker van Telfort aan de telefoon gehad, omdat ik duidelijkheid wilde over de opzegging van mijn abbonement. Ik wilde mijn product opzeggen wegens persoonlijke omstandigheden en niet vanwege ontevredenheid. Deze medewerker vertelde mij dat het alleen mogelijk is om een abbonement kostenloos op te zeggen wanneer je al een jaar het abbonement hebt lopen bij Telfort, dit was in mijn geval helaas niet zo ( het product is afgesloten in mei dit jaar ) en de medewerker verklaarde dat de enige manier om het toch op te zeggen is door een slotnota te betalen of het abbonement doorgeven aan de volgende bewoner. De volgende bewoner was helaas niet geinteresseerd in het abbonement van Telfort dus heb ik nogmaals contact gezocht met Telfort om te vragen of het mogelijk was om een tijdelijke "pauze" in te laten gaan, aangezien ik over +/- 4 maanden weer een eigen woning zal hebben en ik totaal niet ontevreden was over de diensten van Telfort zou ik vervolgens weer het product van Telfort afnemen.

De medewerker verklaarde dat ze dit bij Telfort niet doen. Kortom; geen boodschap aan. Hij verklaarde tevens dat er veel klanten met dit soort vragen aan de lijn komen, maar dat ze daarbij geen oplossing kunnen bieden. Je bent immers een overeenkomst aangegaan voor een periode van 12 maanden.

Nu snap ik dat zo'n medewerker instructies krijgt wat ze precies moeten vertellen, uitleggen en verklaren tijdens een gesprek met een onderwerp als dit, maar dit wekt frustraties op bij mij als klant. Klant is immers altijd koning, toch?

Ik hoop dat er iemand, los van het callcentre, dat mij duidelijkheid en eventueel een compromis kan aanbieden, zodat ik, als gefrustreerde klant, toch met een goed gevoel over een periode van 4 maand opnieuw mijn producten bij Telfort kan afsluiten.

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.