Opzeggen telfort abonnement

• 22 februari 2016
  • 6 reacties
  • 652 keer bekeken

LS

Afgelopen zomer ben ik op een domme wijze mijn telefoon verloren in de prachtige grachten van Utrecht, gelukkig was het wel een gezellige avond. Sindsdien loopt mijn abonnement door (uiteraard). Bij dit abonnement betaal ik € 10,- per maand voor mijn telefoon en iets meer dan € 17,- voor mijn abonnementskosten.

Graag zou ik mijn abonnement willen opzeggen, na wat research kwam ik erachter dat ik dan waarschijnlijk zo'n 10 tot 12maanden moet afkopen.

Nu is mijn vraag; Kunnen we tot een oplossing komen?
Ik wil graag een voorstel doen. Kan een werknemer van jullie contact met mij opnemen? Ik beloof dat u niet in de Utrechtse grachten zult eindigen.

Tenzij we natuurlijk een avondje gaan stappen, we heel dronken worden en het misschien alsnog gebeurt (dan kunnen we er gezamenlijk om lachen.)

Alvast bedankt!

6 reacties

Andere telefoon, nieuw simkaartje. Betaal je in ieder geval je abonnement niet voor niets.
Andere telefoon, nieuw simkaartje. Betaal je in ieder geval je abonnement niet voor niets.

Dat is inderdaad mijn huidige situatie Nelly, maar dank.
Heb je al gekeken of je kan verlengen?
Heb je ook weer een toestel naar keuze.
Ze gaan je echt niet de afbetaling van je verloren toestel kwijtschelden.
Heb je al gekeken of je kan verlengen?
Heb je ook weer een toestel naar keuze.
Ze gaan je echt niet de afbetaling van je verloren toestel kwijtschelden.

Dag Nelly, nogmaals dank voor uw hulp. Echter vraag ik daar niet om in mijn bericht. Sterker nog, ik vraag of een werknemer contact met mij op kan nemen. Het zou mooi zijn als we wat zouden kunnen regelen.
Tevens klinkt een verlenging zo slecht nog niet. Het is jammer dat ik daar geen recht op heb.

En bedankt voor de inspiratie van vanavond Nelly, ik heb zojuist it's gettin hot in here 3 keer beluisterd!
U bent mijn held van vanavond, en nog een fijne avond natuurlijk!:)
Geen dank, graag gedaan. 😃
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Lpx21, welkom op het forum. Je telefoon zwemles geven is over het algemeen niet echt een strak plan. Drijven doen ze ook niet heel goed dus dit was direct afscheid nemen waarschijnlijk. Zonde! Ik ben wel een beetje benieuwd naar jouw voorstel eigenlijk. Als je mij jouw naam, adres en 06-nummer stuurt in een privébericht, zorg ik ervoor dat een collega contact met je opneemt.

Reageer