opzeggen lukt niet

• 25 augustus 2012
  • 3 reacties
  • 2685 keer bekeken

over 2 maanden eindigt mijn mobiele abonnement, dat heb ik telefonisch doorgegeven en er werd me verteld na al mijn gegevens te hebben opgenomen, wij verbinden u door naar een andere afdeling.

na 20 minuten in de wacht te zijn gezet heb ik maar opgehangen.

Slechte service van Telfort

3 reacties

Badge
Beste Susan,

De beste manier is een opzegbrief op te stellen, en deze aangetekend te versturen aan Telfort, en na een paar dagen te bellen om te controleren of ze je brief ontvangen hebben.

Succes!
dank je wel voor je advies

ik heb 2 maanden geleden een email van telfort ontvangen waarin mijn opzegging werd bevestigd
en

ben gisteren een filiaal van telfort ingelopen en zij hebben in de computer gecheckt:

abonnement is opgezegd.

Beste Susan, De beste manier is een opzegbrief op te stellen, en deze aangetekend te versturen aan Telfort, en na een paar dagen te bellen om te controleren of ze je brief ontvangen hebben. Succes!
[quote]dank je wel voor je advies

ik heb 2 maanden geleden een email van telfort ontvangen waarin mijn opzegging werd bevestigd
en

ben gisteren een filiaal van telfort ingelopen en zij hebben in de computer gecheckt:

abonnement is opgezegd.

Telfort is erg goed in het negeren van zn klanten, zelf heb ik een probleem met telfort dit ook op het forum gezet en wat denk je , je kan niet meer inloggen op het forum en de klantenservice doet als of hun neus bloed!!
Gelukkig zit ik nog maar een paar maanden aan telfort VAST en dan zijn we weer VRIJ hmmmm heerlijk, daaaaaag telfort.
Mensen neem A.U.B een andere provider. Telfort is een schande wat klanten service aangaat.
Als je klant wilt worden oke, maar als je klant bent met een vraag oei, dan heb je pech!!
En het mooiste is dat iedereen het met me eens is , behalve natuurlijk de medewerkers van Telfort. Ook deze schrijen stukken op dit forum om Telfort er toch een beetje goed uit te laten zien. Want alleen maar negative reacties op het forum ziet er voor Telfort niet goed uit!!!!

Rechtsbijstand inschakelen en de consumentenbond + al je gesprekken schiftelijk doen om een dossier aan te maken voor rechtsbijstand.

Reageer